Gå til innhold

Pass dere, menn...

Anbefalte innlegg

Gjest GeorgeX

Har du noen gang overraskende gitt en jente du kjenner en klem? Klappet henne på skulderen eller berørt ryggen hennes på veg gjennom en dør(som før ble regnet som "gentlemens-aktig"?) Noen gang sett beundrende på en kvinne uten å ha mer baktanker med det? Vært alene i samme rom med en jente du kjenner og som ikke er interessert i deg?

Ikke sov for trygt om natten. Et sted der ute er det en politianmeldelse med ditt navn på.

Heretter må jenter behandles som farlige eksplosiver. Det er best å holde avstand...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/115986-pass-dere-menn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Pricilla

Helt enig med deg! Er helt sykt hvordan de blåser opp denne Krf-saken....

Hvis en kollega klyper deg i rumpa er det seksuell trakkasering, og "trakkasereren" kan få opptil ett år bak lås og slå. Greit nok å vite hvor grensa går, men kan man ikke ta på hverandre (ikke på rumpa da) uten å bli anmeldt eller beskyldt for det som verre er er det noe galt!

Opplevde en gang en kollega som kledde av seg alt og ville ha meg til å ta på han der nede (på mitt hotellrom), han var god og full så jeg fulte han til rommet hans. Dette har vi ikke snakket om siden, han er en gidt mann på 50 så han er nok kjempeflau. Søren at ejg ikke anmeldte han! kunne jo fått en del penger ut av mannen og ødelagt familien hans...

Det er jo "bare" to år siden, så det er jo ikke for seint!

*Herregud*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/115986-pass-dere-menn/#findComment-696372
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...