Gå til innhold

Dette vitner om

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er faen meg slike dyrt som en Xbox med minst ett spill inkludert!

Ja, nei, jeg vet ikke - i morgen drikker jeg meg full okkesom :)

I morgen drikker jeg meg også full okkesom, og jeg gjetter på at jeg begynner lenge før deg! :)

Ikke faen om jeg flyr edru selv om flyet går halv syv om morgenen!

I morgen drikker jeg meg også full okkesom, og jeg gjetter på at jeg begynner lenge før deg! :)

Flyskrekk?

Jeg reiste en periode rundt i Norge sammen med en fotograf som hadde flyskrekk. Det gikk mest i tog, bil og buss, men av og til måtte vi da ta fly. Jeg har _aldri_ sett en person drikke seg full så fort. Han var i stand til å bli full, selv om han startet å drikke 15 minutter før flyet gikk.

Jeg syntes synd på mannen, han torde rett og slett ikke være edru

Wow. Det hadde jeg aldri trodd. Jeg var sikker på at dette merket var et billigmerke for unge jenter...

Men fine er de ikke. Holder meg til Levis jeg, de har jaggu holdt samme prisen i 15 år! Da jeg gikk på gymnaset kosta en Levis rundt 4-500 spenn og var av de dyreste, i dag koster de det samme og er av de rimeligste. :o)

Flyskrekk?

Jeg reiste en periode rundt i Norge sammen med en fotograf som hadde flyskrekk. Det gikk mest i tog, bil og buss, men av og til måtte vi da ta fly. Jeg har _aldri_ sett en person drikke seg full så fort. Han var i stand til å bli full, selv om han startet å drikke 15 minutter før flyet gikk.

Jeg syntes synd på mannen, han torde rett og slett ikke være edru

Jeg har flyskrekk og jeg har aldri flydd før. Det er vel mye derfor jeg aldri har flydd før.

Shit au, skal da klare det ganske greit og jeg skal selvsagt ikke drikke meg så pære full at jeg blir satt av i Tyskland :)

Har faktisk ikke tenkt på flyskrekken i det siste.

Annonse

Men fine er de ikke. Holder meg til Levis jeg, de har jaggu holdt samme prisen i 15 år! Da jeg gikk på gymnaset kosta en Levis rundt 4-500 spenn og var av de dyreste, i dag koster de det samme og er av de rimeligste. :o)

Jeg har alltid driti i merker, men har nå fått sansen for Diesel. De klærne sitter så utrolig godt på meg, i motsetning til en del andre klær.

Ulempen er at Diesel er forholdsvis dyrt, dog er det ofte tilbud ute og rusler på seg når man bor så nærme Oslo :)

Gjest misssus

Redd for å fly edru ? Større sjans for at flyet detter ned, liksom.. hvis du er edru liksom mener jeg...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...