serendipity Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Jeg har ikke discman og har ikke råd til å kjøpe det nå. Men det går nok greit. Jeg klarer å ligge å kope på en strand i Norge en hel dag, så her, hvor strendene til og med har bar, burde ikke dette by på de helt store utfordringene. Jupp, det er vel et 2+ stjerners hotell, så jeg gjetter på at det er så som så med servicen. Men håndklær kan man jo bare kjøpe om man skulle trenge flere. Har du prøvd å tørke deg med et nytt håndkle noen gang?? he he... men de funker jo å ligge på da.. Det kan godt hende at de er slått sammen. Mener at jeg kanskje også har hørt det når du sier det. Men uansett er det jo mer enn nok liv... Hvor ligger hotellet dere skal bo på? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/116005-pakkelipakk/page/3/#findComment-696538 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 14. august 2003 Forfatter Del Skrevet 14. august 2003 Smertestillende. (Ibux) Greit å ha med, for da veit du hva du får. Og hodepine etter en tur ut får du garantert! ; ) Plaster - gnagesår eller skrubbsår... alltid kjekt å ha! Plaster altså, ikke sår. Reger med at det blir en del alkohol på deg, blir som regel noen drinker hver dag og noenkvelder altfor mange drinker! Ta derfor med Nyco salt, eller Link (syredempende). For selv o du ikke har "dårlig" mage, så kan man få halsbrann og sur mage av for mye alkohol. Idoform. Piller for å holde fordøyelsen normal. Da får du verken rennaræv eller hard mage. Kan være lurt å ha med noe å smøre på myggstikk, brennmaneter osv. (husker ikke hva det heter. Fikk gigantiske myggstikk i utlandet i sommer, får ikke det hjemme, og holdt på å klø meg i hjæl. Kondomer! : ) Er et MUST for en hingst som deg! ; ) Du er vel vel singel? Solbriller.. så klart! Men det har du vel tenkt på regner jeg med.. Hvor lenge skal du være der? Ikke spis kjøtt som ikke er ordentlig gjennomstekt, ikke isbiter (dette er vann fra springen som vi nordboere får diaré av), ikke kule- eller softis. Er masse annet også, emn skal jeg ramse opp alt så er det bare vann på flakse som er igjen som er trygt! ; ) men isbiter bør du holde deg unna... Tar du idoform er det liten sjans for at du blir sittende på potta hele ferien. Du får ha en spuer-duper god tur! ; ) PS: Har du lys hud bør du ha med hydrokortison mot soleksem eller varmeutslett. Kjekt å ha tilfelle rottefelle. Ibux har jeg med! Gnagsårplaster har jeg faktisk, utrolig nok, fortsatt liggende i kosmetikkveska mi etter en annen tur jeg var på for lenge siden, så det går greit. Solbriller glemte jeg bare å skrive opp. Kjøpte nye forrige helg, og da noen billige, men faktisk kule, til 198 kroner, i motsetning til de 2000 kroners brillene jeg kjøpte for 3 mnd siden og knakk for 2 mnd siden Myggspray har jeg blitt anbefalt å ta med, men det har jeg enda ikke kjøpt. Kan ikke tenke meg at det er så mye mygg sentralt i en by? Men dersom dette blir plagsomt så får vi kjøpt sånt der nede også. Idoform, ja. Det var det det het. Det har jeg kjøpt og dyttet i meg som foreskrevet nå i 4 dager før avreise, og den ligger allerede godt på plass i kosmetikkbaggen! Nå _tror_ jeg ikke at isbiter skal være noe problem der nede. I hvert fall har jeg lest at vannet på Kos trygt kan drikkes. Vi skal likevel ikke drikke dette, men kjøpe vann. Ingen grunn til å ta noen sjanser. Huden min er vanligvis lys, men jeg tror jeg har opparbeidet meg et helt ok grunnlag nå etter en del soldager på stranda, så det, kombinert med 3 (!) flasker solkrem og en aftersun bør holde for en uke Takker og bukker for god-tur-ønskninger 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/116005-pakkelipakk/page/3/#findComment-696550 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 14. august 2003 Forfatter Del Skrevet 14. august 2003 Har du prøvd å tørke deg med et nytt håndkle noen gang?? he he... men de funker jo å ligge på da.. Det kan godt hende at de er slått sammen. Mener at jeg kanskje også har hørt det når du sier det. Men uansett er det jo mer enn nok liv... Hvor ligger hotellet dere skal bo på? http://kos.funkweb.no/kart.htm Hvis du går et kvartal til høyre for stranda, og så litt oppover på kartet mot stranda (200 meter fra stranda), så ligger hotellet der. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/116005-pakkelipakk/page/3/#findComment-696555 Del på andre sider Flere delingsvalg…
serendipity Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 http://kos.funkweb.no/kart.htm Hvis du går et kvartal til høyre for stranda, og så litt oppover på kartet mot stranda (200 meter fra stranda), så ligger hotellet der. Helen Beach? Ligger det like ved Havna?? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/116005-pakkelipakk/page/3/#findComment-696565 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Jeg reiser ikke lørdag men førstkommende natt! Tja, det er godt mulig de skjortene kommer godt med på utesteder om natta? Eller er det helt meningsløst å ta dem med? Genseren jeg har på når jeg drar er rett og slett fordi det kan bli kaldt på flyet, selv om jeg bare tar på en tynn sak... Det er varmt på denne tiden. Jeg vil tro skjorter med lange armer er meningsløst. Sist jeg var i Tyrkia på denne tiden var det så varmt at svetten rant nedover magen midt på natta og inne på diskoene var forferdelig. Det var 48 grader om dagen og kvelden var ikke så mye bedre. Og nå er det jo hetebølge også. Men skjorter er bedre enn tettsittende t-skjorter da. Så hvis du kan brette opp armene.... Ha en riktig god tur da og kos deg. Og som sagt, glem ikke kondomer, et ONS kan det bli fortere enn du aner på ferie eller kanskje du treffer den store kjærligheten ;o) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/116005-pakkelipakk/page/3/#findComment-696567 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 14. august 2003 Forfatter Del Skrevet 14. august 2003 Helen Beach? Ligger det like ved Havna?? Oki, usikker på om det der faktisk er havna. Jeg mente den greia som du ser på kartet der og som går innover i en sånn runding? Stranda heter... Eh... Du må gjerne henge meg om jeg tar feil da jeg ikke orker å søke meg fram og sjekke, men er det noe som heter Lambi Beach, eller noe i den duren? Isåfall ligger hotellet 200 meter fra den. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/116005-pakkelipakk/page/3/#findComment-696568 Del på andre sider Flere delingsvalg…
conan Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 1 eller to uker?? 2 bukser. ok 2 skjorter med lange armer. Det er i alle fall 1 for mye. 1 skjorte med korte armer. Ok, ta heller 1 kortermet til og la de langermede være hjemme. Ca 6 t-shorter. OK 2 eller 3 singletter. OK 2 store badehånklær. OK ca 7-8 boksere. Bruker du undertøy? ca 7-8 par sokker. Halver antallet. 2 sånne bukseshortser (den ene kan gjøres om til shorts). Da kan du legge igjen en langbukse.- 1 Vanlig shorts. 1 liten og snæksi badebukse. 3 dingster med solfaktor, henholdsvis faktor 15 (for children, går ut fra at det ikke har noe å si), 15 og 12. Ok, men kjøp heller sånt når du kommer frem, så slipper du å dra på det. 1 leppomade med solfaktor 25. Ok 1 aftersun. Se ovenfor Deo, aftershave, shavegreier, tannbørste, tannkrem, voks til håret, c-vitaminer, Ibux, Zyrtec, paracet, shampo, nesedråper (jeg snufser litt om dagen) og øyedråper mot pollen. OK Sånn dingst som man henger rundt halsen inneholdene pass, billett, penger og beskrivelse til parkeringa på Gardermoen. Turist!! Lommebok inneholdene visa og førerkort. OK Noen poser Fishermans Friens (har som sagt begynt å snufse litt, selv om jeg etter uante mengder hvitløk, c-vitaminer, solhatt og et par øl i går, tror jeg har kurert faenskapet). OK Sånn sexy-sexy strandhatt får jeg på flyet i morgen, og sånne små flasker med cognac for å overleve flyturen kjøper jeg i taxfree før avgang. Baren på Gardemoen åpner jo sånn ved 0600 tiden, så det er bare å være tidlig ute, det... I tillegg kommer jeg til å gå i en av de ovennevnte buksene, samt en genser. OK Er det da noe jeg har glemt? Kamera? Litt lesestoff? Solbriller? Kondomer? Walkman e.l.? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/116005-pakkelipakk/page/3/#findComment-696573 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sykkelturisten Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Ibux har jeg med! Gnagsårplaster har jeg faktisk, utrolig nok, fortsatt liggende i kosmetikkveska mi etter en annen tur jeg var på for lenge siden, så det går greit. Solbriller glemte jeg bare å skrive opp. Kjøpte nye forrige helg, og da noen billige, men faktisk kule, til 198 kroner, i motsetning til de 2000 kroners brillene jeg kjøpte for 3 mnd siden og knakk for 2 mnd siden Myggspray har jeg blitt anbefalt å ta med, men det har jeg enda ikke kjøpt. Kan ikke tenke meg at det er så mye mygg sentralt i en by? Men dersom dette blir plagsomt så får vi kjøpt sånt der nede også. Idoform, ja. Det var det det het. Det har jeg kjøpt og dyttet i meg som foreskrevet nå i 4 dager før avreise, og den ligger allerede godt på plass i kosmetikkbaggen! Nå _tror_ jeg ikke at isbiter skal være noe problem der nede. I hvert fall har jeg lest at vannet på Kos trygt kan drikkes. Vi skal likevel ikke drikke dette, men kjøpe vann. Ingen grunn til å ta noen sjanser. Huden min er vanligvis lys, men jeg tror jeg har opparbeidet meg et helt ok grunnlag nå etter en del soldager på stranda, så det, kombinert med 3 (!) flasker solkrem og en aftersun bør holde for en uke Takker og bukker for god-tur-ønskninger myggen er en satan uansett, både i by og land, bare det er et tre der, så finner nok myggen veien også. Jeg drar aldri til Hellas mer uten å ha med myggnetting i metervis og myggmiddel 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/116005-pakkelipakk/page/3/#findComment-696574 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 14. august 2003 Forfatter Del Skrevet 14. august 2003 Det er varmt på denne tiden. Jeg vil tro skjorter med lange armer er meningsløst. Sist jeg var i Tyrkia på denne tiden var det så varmt at svetten rant nedover magen midt på natta og inne på diskoene var forferdelig. Det var 48 grader om dagen og kvelden var ikke så mye bedre. Og nå er det jo hetebølge også. Men skjorter er bedre enn tettsittende t-skjorter da. Så hvis du kan brette opp armene.... Ha en riktig god tur da og kos deg. Og som sagt, glem ikke kondomer, et ONS kan det bli fortere enn du aner på ferie eller kanskje du treffer den store kjærligheten ;o) Ja, takk. Men 48 grader slipper vi ser det ut som. Jeg har sjekket temperaturene regelmessig i det siste, og akkurat nå ligger den på mellom 33 og 34 grader på dagen, og ca 10 grader mindre på natta. Ganske perfekt høres det ut som. Men du har nok rett. Skjortene blir meningsløse. De veier dog ingenting og tar knapt noe plass, så jeg tar med en av dem likevel. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/116005-pakkelipakk/page/3/#findComment-696578 Del på andre sider Flere delingsvalg…
conan Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 1 eller to uker?? 2 bukser. ok 2 skjorter med lange armer. Det er i alle fall 1 for mye. 1 skjorte med korte armer. Ok, ta heller 1 kortermet til og la de langermede være hjemme. Ca 6 t-shorter. OK 2 eller 3 singletter. OK 2 store badehånklær. OK ca 7-8 boksere. Bruker du undertøy? ca 7-8 par sokker. Halver antallet. 2 sånne bukseshortser (den ene kan gjøres om til shorts). Da kan du legge igjen en langbukse.- 1 Vanlig shorts. 1 liten og snæksi badebukse. 3 dingster med solfaktor, henholdsvis faktor 15 (for children, går ut fra at det ikke har noe å si), 15 og 12. Ok, men kjøp heller sånt når du kommer frem, så slipper du å dra på det. 1 leppomade med solfaktor 25. Ok 1 aftersun. Se ovenfor Deo, aftershave, shavegreier, tannbørste, tannkrem, voks til håret, c-vitaminer, Ibux, Zyrtec, paracet, shampo, nesedråper (jeg snufser litt om dagen) og øyedråper mot pollen. OK Sånn dingst som man henger rundt halsen inneholdene pass, billett, penger og beskrivelse til parkeringa på Gardermoen. Turist!! Lommebok inneholdene visa og førerkort. OK Noen poser Fishermans Friens (har som sagt begynt å snufse litt, selv om jeg etter uante mengder hvitløk, c-vitaminer, solhatt og et par øl i går, tror jeg har kurert faenskapet). OK Sånn sexy-sexy strandhatt får jeg på flyet i morgen, og sånne små flasker med cognac for å overleve flyturen kjøper jeg i taxfree før avgang. Baren på Gardemoen åpner jo sånn ved 0600 tiden, så det er bare å være tidlig ute, det... I tillegg kommer jeg til å gå i en av de ovennevnte buksene, samt en genser. OK Er det da noe jeg har glemt? Kamera? Litt lesestoff? Solbriller? Kondomer? Walkman e.l.? Du har glemt sandaler til strand og annen fritidsbruk, ev. sko til natt og kveldsbruk. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/116005-pakkelipakk/page/3/#findComment-696580 Del på andre sider Flere delingsvalg…
serendipity Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Oki, usikker på om det der faktisk er havna. Jeg mente den greia som du ser på kartet der og som går innover i en sånn runding? Stranda heter... Eh... Du må gjerne henge meg om jeg tar feil da jeg ikke orker å søke meg fram og sjekke, men er det noe som heter Lambi Beach, eller noe i den duren? Isåfall ligger hotellet 200 meter fra den. Den buen på kartet er havna. Og JA det er noe som heter Lambi Beach. Lambi ligger til venstre for havnen. Jeg er ikke så godt kjent, men jeg tror nok at jeg vet sånn ca. hvor det ligger. Midt i smørøyet!!!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/116005-pakkelipakk/page/3/#findComment-696584 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 14. august 2003 Forfatter Del Skrevet 14. august 2003 1 eller to uker?? 2 bukser. ok 2 skjorter med lange armer. Det er i alle fall 1 for mye. 1 skjorte med korte armer. Ok, ta heller 1 kortermet til og la de langermede være hjemme. Ca 6 t-shorter. OK 2 eller 3 singletter. OK 2 store badehånklær. OK ca 7-8 boksere. Bruker du undertøy? ca 7-8 par sokker. Halver antallet. 2 sånne bukseshortser (den ene kan gjøres om til shorts). Da kan du legge igjen en langbukse.- 1 Vanlig shorts. 1 liten og snæksi badebukse. 3 dingster med solfaktor, henholdsvis faktor 15 (for children, går ut fra at det ikke har noe å si), 15 og 12. Ok, men kjøp heller sånt når du kommer frem, så slipper du å dra på det. 1 leppomade med solfaktor 25. Ok 1 aftersun. Se ovenfor Deo, aftershave, shavegreier, tannbørste, tannkrem, voks til håret, c-vitaminer, Ibux, Zyrtec, paracet, shampo, nesedråper (jeg snufser litt om dagen) og øyedråper mot pollen. OK Sånn dingst som man henger rundt halsen inneholdene pass, billett, penger og beskrivelse til parkeringa på Gardermoen. Turist!! Lommebok inneholdene visa og førerkort. OK Noen poser Fishermans Friens (har som sagt begynt å snufse litt, selv om jeg etter uante mengder hvitløk, c-vitaminer, solhatt og et par øl i går, tror jeg har kurert faenskapet). OK Sånn sexy-sexy strandhatt får jeg på flyet i morgen, og sånne små flasker med cognac for å overleve flyturen kjøper jeg i taxfree før avgang. Baren på Gardemoen åpner jo sånn ved 0600 tiden, så det er bare å være tidlig ute, det... I tillegg kommer jeg til å gå i en av de ovennevnte buksene, samt en genser. OK Er det da noe jeg har glemt? Kamera? Litt lesestoff? Solbriller? Kondomer? Walkman e.l.? Solkrem og den slags har jeg blitt anbefalt å kjøpe hjemme da det visstnok skal være svinedyrt der nede, i tillegg til at kvaliteten ofte er så som så. En skjorte er nå fjernet. Sokker er jeg litt usikker på hvorfor jeg har tatt med så mange av, i og med at jeg knapt kommer til å bruke dem. Er visst vant til å feriere i Norge og i Danmark 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/116005-pakkelipakk/page/3/#findComment-696586 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 14. august 2003 Forfatter Del Skrevet 14. august 2003 Du har glemt sandaler til strand og annen fritidsbruk, ev. sko til natt og kveldsbruk. Sandaler er i boks. Glemte å skrive det opp. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/116005-pakkelipakk/page/3/#findComment-696587 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 14. august 2003 Forfatter Del Skrevet 14. august 2003 Den buen på kartet er havna. Og JA det er noe som heter Lambi Beach. Lambi ligger til venstre for havnen. Jeg er ikke så godt kjent, men jeg tror nok at jeg vet sånn ca. hvor det ligger. Midt i smørøyet!!!! Jeg ser at jeg skrev totalt feil i forrige innlegg. Det skulle ikke stå stranda, men havna, og det skulle ikke stå til høyre men til venstre. Sånn sett så skrev jeg vel ingenting i det innlegget som var rett 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/116005-pakkelipakk/page/3/#findComment-696588 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 14. august 2003 Forfatter Del Skrevet 14. august 2003 myggen er en satan uansett, både i by og land, bare det er et tre der, så finner nok myggen veien også. Jeg drar aldri til Hellas mer uten å ha med myggnetting i metervis og myggmiddel Oki, isåfall skal jeg klå kompisen min når vi kommer ned da det var han som lo av meg når jeg sa at det kanskje var lurt å kjøpe muggspray. Jeg får kjøpe det der nede. Rekker ikke å shoppe det idag. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/116005-pakkelipakk/page/3/#findComment-696590 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Neida, bruker selvsagt ikke sokker i sandalene. Det blir vel eventuelt om jeg velger et annet fotplagg om kvelden/natta. Kulltabletter... Eh... hva er det? Jeg har forresten sånn... ja, nå husker jeg ikke hva det heter, men noe for å regulere magen. Har brukt det som beskrevet på pakka helt siden mandag Dersom du skulle få diare er det bare å gå på farmiciaen og få noe der. De har mye bedre medisiner der nede. Går du til legen er medisinene gratis. Har du forresten reiseforsikring? Helst en uten egenandel. Jeg ble innlagt på sykehuset i Tyrkia pga diare med uttørking. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/116005-pakkelipakk/page/3/#findComment-696592 Del på andre sider Flere delingsvalg…
serendipity Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Jeg ser at jeg skrev totalt feil i forrige innlegg. Det skulle ikke stå stranda, men havna, og det skulle ikke stå til høyre men til venstre. Sånn sett så skrev jeg vel ingenting i det innlegget som var rett Pantheon? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/116005-pakkelipakk/page/3/#findComment-696593 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pricilla Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Ibux har jeg med! Gnagsårplaster har jeg faktisk, utrolig nok, fortsatt liggende i kosmetikkveska mi etter en annen tur jeg var på for lenge siden, så det går greit. Solbriller glemte jeg bare å skrive opp. Kjøpte nye forrige helg, og da noen billige, men faktisk kule, til 198 kroner, i motsetning til de 2000 kroners brillene jeg kjøpte for 3 mnd siden og knakk for 2 mnd siden Myggspray har jeg blitt anbefalt å ta med, men det har jeg enda ikke kjøpt. Kan ikke tenke meg at det er så mye mygg sentralt i en by? Men dersom dette blir plagsomt så får vi kjøpt sånt der nede også. Idoform, ja. Det var det det het. Det har jeg kjøpt og dyttet i meg som foreskrevet nå i 4 dager før avreise, og den ligger allerede godt på plass i kosmetikkbaggen! Nå _tror_ jeg ikke at isbiter skal være noe problem der nede. I hvert fall har jeg lest at vannet på Kos trygt kan drikkes. Vi skal likevel ikke drikke dette, men kjøpe vann. Ingen grunn til å ta noen sjanser. Huden min er vanligvis lys, men jeg tror jeg har opparbeidet meg et helt ok grunnlag nå etter en del soldager på stranda, så det, kombinert med 3 (!) flasker solkrem og en aftersun bør holde for en uke Takker og bukker for god-tur-ønskninger Du klarer deg nok en uke ja... Jeg var i Kypros to uker i fjor og var brun før jeg dro (dro i slutten av aug.) men fikk et jævla varmeutslett på skuldra som klødde og fikk små røde prikker. Ble ikke brent, men dette svei og klødde og svei som f.. når jeg skulle bade. hadde med hydrokortison og klinte på og det ble borte etter par smøringer. Men det går nok greti for en uke... Ikke la deg lure selv om det er by du skal til. Myggen kommer når du ligger og sover søtt i alkorus og spiser av deg! : ) + at de har en helt annen gift enn her. Det er også en del andre insekter som kan stikke, så det er greit å ha med en stift eller noe klødempende å kline på. For det er seriøst plagsomt med 20 stikk når alle klør samtidig HELE tida. (Ja, jeg prøvde det i sommer). 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/116005-pakkelipakk/page/3/#findComment-696596 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sykkelturisten Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Oki, isåfall skal jeg klå kompisen min når vi kommer ned da det var han som lo av meg når jeg sa at det kanskje var lurt å kjøpe muggspray. Jeg får kjøpe det der nede. Rekker ikke å shoppe det idag. neste gang jeg er i Hellas på rom uten aircondition og må ha åpent vindu om natta, skal jeg ha med meg telt av myggnetting... Jeg har allerede begynt å konstuere hvordan det skal se ut. Blir det for ille om natta så kjøp/leie dere en sånn vifte så dere slipper å åpne vinduet, da overlever dere uten myggmiddel. Ellers... tvilsomt... Men natta har vel dere kanskje tenkt å tilbringe andre steder enn på rommet 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/116005-pakkelipakk/page/3/#findComment-696597 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 14. august 2003 Forfatter Del Skrevet 14. august 2003 Dersom du skulle få diare er det bare å gå på farmiciaen og få noe der. De har mye bedre medisiner der nede. Går du til legen er medisinene gratis. Har du forresten reiseforsikring? Helst en uten egenandel. Jeg ble innlagt på sykehuset i Tyrkia pga diare med uttørking. Jeg har reiseforsikring og sånt skjema fra trygdekontoret (E-111). Så jeg er i boks når det gjelder alt, tror jeg! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/116005-pakkelipakk/page/3/#findComment-696603 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.