Gjest snadderdama Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Med mindre du er amerikaner eller har vært i USA så vet du vel knapt hva dette er, men det er altså små bønner (med masse E-stoffer) som skal kunne erstatte smaken til sjokolade, kaker, is, popkorn etc etc og de inneholder bare 4 kaolrier pr bønne. En bønne smaker sjokolade, en annen banan, en annen smørkrem etc etc . På den måten kan du lage deg ditt eget lille måltid med få kalorier. Jeg har smakt dem og digger dem!!! Men jeg lurer på om disse er kommet til Norge nå? Det har vært snakke om det lenge, men har ikke hørt mer om det. les mer på melba.no Litt science-fiction, dette ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Debbiii Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Ha ikke hørt om de nei, men det høres godt ut. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest supr Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Hvor bor du? På en Meny Heimdal i Tønsberg har jeg hørt de har det. Men har ikke kjøpt det selv. Hvor har du lest at de bare inneholder 4 kalorier pr stykke? Tror de selges i løsvekt.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GRslankern Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Har ikke hørt om det, men det hørtes spennende ut. Selv har jeg avogtil dilla på JellyBeans. Dette er helt uten e-stoffer og kun smaksatt av fruktsaft. Noe HELT annet altså. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GRslankern Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Det høres veldig rart ut da. Tittet på denne siden: http://www.jelly-belly.no/smaker_1.htm 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest motisaz Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 jepp, de er kommet til Norge, jeg er ikke amerikaner og kjenner ingen amerikanere men jeg har smakt de her i Norge, fra Meny. Syns forøvrig det var grusomt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raffine Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 Det høres veldig rart ut da. Tittet på denne siden: http://www.jelly-belly.no/smaker_1.htm Jeg spiser heller en pose popcorn med smør enn en av disse! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.