Gå til innhold

Jelly Belly Beans

Gjest snadderdama

Anbefalte innlegg

Gjest snadderdama

Med mindre du er amerikaner eller har vært i USA så vet du vel knapt hva dette er, men det er altså små bønner (med masse E-stoffer) som skal kunne erstatte smaken til sjokolade, kaker, is, popkorn etc etc og de inneholder bare 4 kaolrier pr bønne. En bønne smaker sjokolade, en annen banan, en annen smørkrem etc etc . På den måten kan du lage deg ditt eget lille måltid med få kalorier. Jeg har smakt dem og digger dem!!!

Men jeg lurer på om disse er kommet til Norge nå? Det har vært snakke om det lenge, men har ikke hørt mer om det.

les mer på melba.no

Litt science-fiction, dette ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor bor du? På en Meny Heimdal i Tønsberg har jeg hørt de har det. Men har ikke kjøpt det selv. Hvor har du lest at de bare inneholder 4 kalorier pr stykke? Tror de selges i løsvekt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GRslankern

Har ikke hørt om det, men det hørtes spennende ut.

Selv har jeg avogtil dilla på JellyBeans. Dette er helt uten e-stoffer og kun smaksatt av fruktsaft. Noe HELT annet altså. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest motisaz

jepp, de er kommet til Norge, jeg er ikke amerikaner og kjenner ingen amerikanere men jeg har smakt de her i Norge, fra Meny. Syns forøvrig det var grusomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...