Gå til innhold

Du traff spikeren på hodet, Zirine!

Anbefalte innlegg

I et innlegg av Zirine lenger ned her skriver hun at dette forumet er på tur nedeom og hjem. Også SDD blir nevnt. Det neste som skjer er at SDD starter en tråd om hva han har pakket med seg på ferietur! Og tråden ender opp med å bli milelang. Hva er egentlig dette for et forum, der innlegg med overskriften "Pakkelipakk" får ufattelig med svar? Dette er jo latterlig, og jeg sier meg virkelig enig med Zirine.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/116016-du-traff-spikeren-p%C3%A5-hodet-zirine/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Pricilla

Er det ikke greit å ha noen useriøse innlegg og da?

De fleste innleggene her er jo fra folk som trenger råd til ditt eller datt. Og SDD lurte på om det er noe han har glemt til sin første syndentur! Synes ikke det er så gæli jeg!

Enig i at de "ordentlige" diskudjonene er borte... Men da kan vel noen av dere begynne en tråd da? : )

Kanskje ikke folk har så mye å diskutere på nettet, kanskje de gjørd et andre steder?

Og ting man ikke vil "plage" andre med skriver man inn her... Både veldig personlige ting, intime spørsmål og annet man har vanskligheter med å innrømme eller ting man ikke vil røpe for andre. Derfor er det lettere å skrive inn her hor folk på en måte er "kjente", men allikevel fremmede.

Annonse

Gjest ensom indianer

Kan hende du ikke har forståelse for at det finnes folk rundt omkring hvis eneste venner befinner seg på nettet, og noen her på DOL.

Du har sikkert venner og kan diskutere med dem på gammelmåten, andre har det ikke.

Det enkleste er å hoppe over tråder som er uinteressante i stedet for å irritere seg.

Ulv I Faarikaal

Må alt være så seriøst bestandig? Start en interessant tråd selv så blir det sikkert en seriøs diskusjon ut av det.

Her inne passer både seriøse og useriøse spørsmål.

Fins det virkelig så mange intolerante og sjefete mennesker her på dette forumet, eller er det bare de som ytrer seg og klager hele tida, noen få altså?

Ulv I Faarikaal

Fint å ha noe å klage på, da ;-)

Er det ikke rart at noen irriterer seg over at andre ikke er som dem selv, og vil ekskludere andre?

Ei sutrete berte jeg kjenner ville ekskludere rølpegjengen fra en busstur, med det resultat at de ikke ville ha med henne når hun var så grinete. Men vi dro alle sammen da.

Annonse

mil1365380270

Er det ikke rart at noen irriterer seg over at andre ikke er som dem selv, og vil ekskludere andre?

Ei sutrete berte jeg kjenner ville ekskludere rølpegjengen fra en busstur, med det resultat at de ikke ville ha med henne når hun var så grinete. Men vi dro alle sammen da.

Huff og huff! Nå skrev du om en busstur, men det er jo ikke det denne tråden handler om... ;-)

Ulv I Faarikaal

Huff og huff! Nå skrev du om en busstur, men det er jo ikke det denne tråden handler om... ;-)

Joda, vi sitter i en buss og må forholde oss til andre. Situasjonen blir uholdbar hvis noen skal ekskluderes eller knebles på grunn av legale meninger de har.

mil1365380270

Joda, vi sitter i en buss og må forholde oss til andre. Situasjonen blir uholdbar hvis noen skal ekskluderes eller knebles på grunn av legale meninger de har.

Utmerket redning! Alle må få si meningen sin, ja, og jeg er også enig i at det er forsurende med folk som klager!

Fins det virkelig så mange intolerante og sjefete mennesker her på dette forumet, eller er det bare de som ytrer seg og klager hele tida, noen få altså?

Det er i hvert fall flere intolerante mennesker her inne enn blandt dem jeg kjenner.

Virker som de fleste er virkelig A4

Ulv I Faarikaal

Det er i hvert fall flere intolerante mennesker her inne enn blandt dem jeg kjenner.

Virker som de fleste er virkelig A4

Hver 10. av oss har jo merkbare personlighetsforstyrrelser, så det er jo og store muligheter for at slike tiltrekkes til fora som her.

Jeg har blitt skikkelig forbløffa mange ganger her at det går an å være så slem som noen er.

Hver 10. av oss har jo merkbare personlighetsforstyrrelser, så det er jo og store muligheter for at slike tiltrekkes til fora som her.

Jeg har blitt skikkelig forbløffa mange ganger her at det går an å være så slem som noen er.

Men det er jo mange hyggelige også da. Så vi får drite i de som er sære :o)og i hvert fall de som er grinete og klagete og ikke tør å skrive nicket sitt engang.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...