Gå til innhold

Muslimene dyrker jomfruen, menn vokter sine døtre og søstre

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal

Neppe noe sted i verden voktes jomfrudommen med større fanatisme enn i muslimske land. Det er mengder av historier om foreldre og brødre som dreper familiens datter på mistanke om at hun er vanæret. Man kan spørre: Hva med muslimske menn? Vanæres ikke de dersom de skulle ha kjønnslig omgang med kvinner når de selv ikke er gift? Det ser ikke slik ut, jfr. deres rett til konkubiner.

En av mine venner fortalte at muslimske ugifte menn i hans hjemland ofte inngikk midlertidige ekteskap med prostituerte, for å holde pulingen innenfor ekteskapet. Det skjedde som regel når de var utenfor familiens synsvidde.

I Norge:

Gutter låses ikke inne, men jenter mellom 12-20 år, altså før gifteferdig alder holdes inne, da mener jeg 100% borte fra gutter. Det blir opplyst meg fra flere at "de ønsker det selv". Men så lurer jeg på hva alternativet er hvis en 18-åring ville ta seg en tur på byen, ta seg en pils og se hva som fantes av kjekke gutter på disko'en. Jeg tipper døden venter mange av de som våget. Jeg vet om de som har overlevd, men som aldri får se familien igjen. Familien blir også uglesett og sett ned på, spesielt de voksne brødrene og faren som ikke klarte å holde datteren under kontroll. Det er stor ære forbundet med å undertrykke kvinner.

Å date en norsk gutt i norge er like utenkelig som å drikke alkohol, spise gris eller innrømme at man er lesbisk. Den norske gutten er vantro og en total vederstyggelighet.

På Holmlia ble en gravid kvinne skutt til døde for å gjenopprette familiens ære. Hun hadde visstnok blitt gravid med en norsk mann. Noen av dere kan sikkert hele historien.

Hvordan skal vi møte slik kultur ?

Jeg mener en massiv holdningskampanje kommer til å prelle av som vann på gåsa, for jeg vet hvor sterke interesser som finnes og hvor stor forakt våre nye har for norsk kultur. De vet at de gjør noe ulovlig, men mener at de står over loven, at de har rett til å opptre som de ønsker.

Kvinner er i mange kulturer handelsvare, dvs noe menn bruker for å skape bånd som gavner økonomisk og sosialt. De giftes bort til menn som kan bringe familien ære og inntekter, men som også gir kvinnen trygghet i noen tilfeller. Mye penger er stor ære.

Jeg tror neppe de fleste nordmenn kan tro at jenter holdes fanget i dette systemet, men det gjør de. Blant f eks pakistanere er dette den allmene regelen, nesten uten unntak.

Fortsetter under...

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Ulv I Faarikaal

13

• Sør

11

• pip

4

• mil1365380270

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

mil1365380270

Det er bra du opprettholder ryktet ditt.

Håper webmaster vil følge med denne tråden, spesielt etter at sør kommer inn i bildet, og forstå hva mange av oss reagerer på.

Det er vel forskjell på å starte sin egen tråd, og å ødelegge andres? Man må jo ikke blande seg inn i denne?

Gjest papirtiger

Det er vel forskjell på å starte sin egen tråd, og å ødelegge andres? Man må jo ikke blande seg inn i denne?

Jo, du har et poeng. Men denne tråden blir jo ren repetering. Alle vet jo hva begge partene mener.

Ulv I Faarikaal

Håper webmaster vil følge med denne tråden, spesielt etter at sør kommer inn i bildet, og forstå hva mange av oss reagerer på.

Jeg skal love å ikke svare sør, så får vi se hvor mange ganger han prøver å strate noe. Hvis du ikke har lagt merke til det er det alltid han som prøver fornærme og beskylde slik at jeg forsvarer meg.

Han prøver hele tida å skape et bilde av meg som ikke stemmer. Ting tyder på at han har lykkes, men hvorfor gjør han det ?

Ulv I Faarikaal

Hvis ingen er interssert i å dikutere sak, så foreslår jeg at de lar være å legge inn noe her.

Annonse

Gjest Ikkenåigjen

Jo, du har et poeng. Men denne tråden blir jo ren repetering. Alle vet jo hva begge partene mener.

Nå igjen?! Alt jeg er her inne på DOL er Ulv, musliker, Sør, Ulv, muslimer, Sør, Ulv, rasisme, Sør, muslimer, Sør, Ulv, rasisme, muslimer, Sør, Ulv og rasisme... Awwww!

Gjest Ikkenåigjen

Nå igjen?! Alt jeg er her inne på DOL er Ulv, musliker, Sør, Ulv, muslimer, Sør, Ulv, rasisme, Sør, muslimer, Sør, Ulv, rasisme, muslimer, Sør, Ulv og rasisme... Awwww!

Mente selvfølgelig alt jeg SER. Ikke alt jeg ER. For Gud forby at jeg skulle være Sør, Ulv eller rasist.

Ulv I Faarikaal

Ikke for å forvirre deg ytterligere, men nå er det kultur og kvinneundertrykking det dreier seg om. Er du ikke intressert i det, så la være å legge innlegg her.

Det finnes oppegående muslinmske kvinner og menn i norge. Norske politiker bør lytte til disse.

Media må slippe disse til: I dag får de beskjed om at de ikke er interesante i debattproram fordi de ikke har de riktige meningene. La dem få komme frem, la norske media slik at de kan ble en del av debatten rundt dette.

Så finner vi nok en måte å gjøre ting bedre på.

Ulv I Faarikaal

Det finnes oppegående muslinmske kvinner og menn i norge. Norske politiker bør lytte til disse.

Media må slippe disse til: I dag får de beskjed om at de ikke er interesante i debattproram fordi de ikke har de riktige meningene. La dem få komme frem, la norske media slik at de kan ble en del av debatten rundt dette.

Så finner vi nok en måte å gjøre ting bedre på.

Den muslimske generalsekretær i Norge, Nazir Ahmad Qaderi, sa en gang: "Muslimer ønsker å holde kjønnene mest mulig adskilt. Jeg mener at gutter og jenter ikke skal undervises i samme klasser." (Morgenbladet). Som kjent fikk de dette igjennom her i landet, uten protest fra fru Brundtland, Kvinnefronten, lærerne, biskopene, redaktørene, journalistene og andre tilhengere av "fargerikt fellesskap".

Vi ønsker ikke konflikter, og vi aksepterer forskjellsbehandlig og undertrykking. Hvis dette hadde vært klasser med norske barn hvor norske foreldre krevde det samme, ville det blitt hurumlei. Muslimene nekter plent å sende barna på skolen hvis de mistenker at jenter ser på gutter eller omvendt. Det har kommet mange spørsmål til skolene om å skille kjønnene fullstendig alle steder, da inkluderes også norske jenter fordi de mener det ville være bra for jentene.

Det skulle arrangeres svømmekurs, men alle de muslimske jentene nektet da de så at det var gutter i svømmehallen. En strøm av muslimske foreldre forlangte adskillelse og det fikk de. Slik har det vært siden: egne svømmekurs for muslimske jenter med kvinnelig svømmelærer.

Muslimske jenter får ikke lov å bli med på skoletur med en overanatting, selv om det er med 8 voksne.

Den muslimske generalsekretær i Norge, Nazir Ahmad Qaderi, sa en gang: "Muslimer ønsker å holde kjønnene mest mulig adskilt. Jeg mener at gutter og jenter ikke skal undervises i samme klasser." (Morgenbladet). Som kjent fikk de dette igjennom her i landet, uten protest fra fru Brundtland, Kvinnefronten, lærerne, biskopene, redaktørene, journalistene og andre tilhengere av "fargerikt fellesskap".

Vi ønsker ikke konflikter, og vi aksepterer forskjellsbehandlig og undertrykking. Hvis dette hadde vært klasser med norske barn hvor norske foreldre krevde det samme, ville det blitt hurumlei. Muslimene nekter plent å sende barna på skolen hvis de mistenker at jenter ser på gutter eller omvendt. Det har kommet mange spørsmål til skolene om å skille kjønnene fullstendig alle steder, da inkluderes også norske jenter fordi de mener det ville være bra for jentene.

Det skulle arrangeres svømmekurs, men alle de muslimske jentene nektet da de så at det var gutter i svømmehallen. En strøm av muslimske foreldre forlangte adskillelse og det fikk de. Slik har det vært siden: egne svømmekurs for muslimske jenter med kvinnelig svømmelærer.

Muslimske jenter får ikke lov å bli med på skoletur med en overanatting, selv om det er med 8 voksne.

en gang til:

Det finens mengder av _oppegående_ muslimer i norge. Som selv du ville hatt det flott sammen med og som antageligvis ville ansett de samme tingene som du ser på som problmer som nettopp det -problemer.

Noe av det store problemet vi har i norge er at disse ikke slipper til i media, mua enkelte radioprogrammer som P2s sånn er livet.

Det er et problem fordi det gjør at de som ikke kjenner det muslimske miljøet tror det bare består av folk vi har møtt gjennom den samme maktfaktoren, norsk media, som nøye siler ut det som selger.

Det er et problem forde det nettopp er disse menneskene som har noe konstruktivt å bidra med i denne debatten -fordi de vet hvor skoen trykker.

Gjest Venninda

"Jeg tror neppe de fleste nordmenn kan tro at jenter holdes fanget i dette systemet, men det gjør de. Blant f eks pakistanere er dette den allmenne regelen, nesten uten unntak."

Kan ikke dy meg for å kommentere dette; Pakistanere er den største gruppen innvandrere til Norge fra ikke-vestlige land, og har det med å bli dratt frem som eksempel hver gang det er noe; både på godt og vondt.

Utgangspunktet mitt for å bry meg i denne diskusjonen er at jeg akkurat har tatt et tårevått farvel med en venninne som ble "tvangsgiftet" bort til sin fetter som bor i Holland. Min venninne ville egentlig ikke gifte seg enda, men hadde ikke noe valg, da hun visste at hennes familie ville støte henne fra seg dersom hun nektet. Venninna mi var ikke fra Pakistan, for øvrig,

Det som "innfødte" nordmenn ikke forstår, er at i "innvandrerfamilier" blir barna (og særlig jentene) oppdratt til å være en del av en helhet. Det er ikke individet som teller, kun familien.

Og derfor vil aldri en ung jente (bortsett fra en fryktelig sterk en) velge oppførsel som forårsaker brudd med familien hennes.

Så når en ung jente får beskjed om at det er på tide at hun gifter seg, er dette noe hun har vært klar over i hele sitt liv at kom til å skje. Det er faktisk ikke så annerledes med gutter; Det er gjerne foreldrene som velger kona til sin sønn, for de velger i henne den som skal stelle dem når de blir gamle.

Har ikke inntrykk av (i min omgangskrets) at jenter er redde for å bli drept/banket opp dersom de nekter ekteskap. Det som er riset bak speilet er å miste kontakten med familien sin.

Annonse

"Jeg tror neppe de fleste nordmenn kan tro at jenter holdes fanget i dette systemet, men det gjør de. Blant f eks pakistanere er dette den allmenne regelen, nesten uten unntak."

Kan ikke dy meg for å kommentere dette; Pakistanere er den største gruppen innvandrere til Norge fra ikke-vestlige land, og har det med å bli dratt frem som eksempel hver gang det er noe; både på godt og vondt.

Utgangspunktet mitt for å bry meg i denne diskusjonen er at jeg akkurat har tatt et tårevått farvel med en venninne som ble "tvangsgiftet" bort til sin fetter som bor i Holland. Min venninne ville egentlig ikke gifte seg enda, men hadde ikke noe valg, da hun visste at hennes familie ville støte henne fra seg dersom hun nektet. Venninna mi var ikke fra Pakistan, for øvrig,

Det som "innfødte" nordmenn ikke forstår, er at i "innvandrerfamilier" blir barna (og særlig jentene) oppdratt til å være en del av en helhet. Det er ikke individet som teller, kun familien.

Og derfor vil aldri en ung jente (bortsett fra en fryktelig sterk en) velge oppførsel som forårsaker brudd med familien hennes.

Så når en ung jente får beskjed om at det er på tide at hun gifter seg, er dette noe hun har vært klar over i hele sitt liv at kom til å skje. Det er faktisk ikke så annerledes med gutter; Det er gjerne foreldrene som velger kona til sin sønn, for de velger i henne den som skal stelle dem når de blir gamle.

Har ikke inntrykk av (i min omgangskrets) at jenter er redde for å bli drept/banket opp dersom de nekter ekteskap. Det som er riset bak speilet er å miste kontakten med familien sin.

Hei Venninda,

Det som er problemet med slike løgnaktige hysteri-innlegg som det ovenfor, er at det gjør det langt *vanskeligere* for "de sterke jentene" å bryte ut.

Stategien er å lage grøften dobbel så dyp, slik at situasjonen for disse jentene blir langt verre (fordi de blir totalt isolert), og så kan "Frpene" virkelig påstå "se, de lever i middelalderen".

Innlegget som det som startet denne tråden er med på å isolere "de sterke jentene", og gjør livet hennes vanskligere. Det er også hensikten.

For å hjelpe kvinner som din venninne, må vi ha en fornuftig dialog med de innvolverte, og ikke stillingskrig.

Med vennlig hilsen

Ulv I Faarikaal

en gang til:

Det finens mengder av _oppegående_ muslimer i norge. Som selv du ville hatt det flott sammen med og som antageligvis ville ansett de samme tingene som du ser på som problmer som nettopp det -problemer.

Noe av det store problemet vi har i norge er at disse ikke slipper til i media, mua enkelte radioprogrammer som P2s sånn er livet.

Det er et problem fordi det gjør at de som ikke kjenner det muslimske miljøet tror det bare består av folk vi har møtt gjennom den samme maktfaktoren, norsk media, som nøye siler ut det som selger.

Det er et problem forde det nettopp er disse menneskene som har noe konstruktivt å bidra med i denne debatten -fordi de vet hvor skoen trykker.

Det jeg opplever er at de stiller krav alle steder de stiller opp. I media opptrer de så ufordelaktig at journalister ikke kan ta inn stoffet deres av redsel for at de skader sin egen sak, det er der det største problemet ligger. Avisene får stadig inn tordentaler mot det norske samfunn gjennomsyret av hva allah vil og hva som skal skje med de vantro. De tør ikke trykke det, og det skjønner jeg godt. Skal se om jeg finner et eksempel på hva som løper inn av slikt.

De krever å få praktisere sin kultur selv om det kolliderer og hele tida forsøker å tvinge det norske samfunnet til å inngå kompromisser, alltid til fremmedkulturens fordel. At de lykkes med å gjennomføre ordninger på tvers av lover og menneskeretter er meg helt ubegripelig. Er det ingen som tør stå i mot?

Barnevernet viker unna, politiet gir f, helsevesenet etterkommer til og med skamfering av smågutter og fjerner bilder av griser på vegger.

Kvinnegruppper ignorerer innvandrekvinners rettigheter, den gamle kampånden fra 70-åra er fullstendig vekk, er ikke fremmedkulturelle like mye verd, er de ikke nordmenn, eller er kvinnesakskvinnene redde for denne fremmede greia?

Ulv I Faarikaal

Det du skriver er helt kurant, og en av mange lignende historier jeg har hørt.

Da jeg høflig spurte hvordan det gikk med ei pakistansk jente jeg hadde litt tilgfeldig kontakt med, fikk jeg beskjed av hennes bror at det skulle jeg ikke bry meg med. Litt senere fikk jeg vite at hun var tatt ut av gymnaset mot sin vilje, sendt til Pakistan for å gifte seg og kom tilbake med en fetter. Standard prosedyre med andre ord.

Ulv I Faarikaal

At du gidder, Ulv. Dette skriver du jo bare for å irritere Sør. Kan ikke dere begynne å maile hverandre istedet når dere skal diskuterè?

Er du ikke interssert i saken, så la være å legg inn innlegg.

At du gidder, Ulv. Dette skriver du jo bare for å irritere Sør. Kan ikke dere begynne å maile hverandre istedet når dere skal diskuterè?

Hei,

Hensikten er ikke engang å "irritere" meg (jeg hisser meg ikke opp før folk begynner å skyte hverandre! :) ), men å gjøre det enda vanskeligere for innvandrere å bli integrert i det norske samfunnet.

Tenk deg følgende situasjon - alle innvandrere kom til Norge, ingen var på sosialen, og de oppførte seg mer pyntelige enn nordmenn. Hva skulle Frp og UiF klaget over da?

De er HELT avhengig av å male fanden på veggen - hva skulle de gjort uten dem?

Med vennlig hilsen

Det du skriver er helt kurant, og en av mange lignende historier jeg har hørt.

Da jeg høflig spurte hvordan det gikk med ei pakistansk jente jeg hadde litt tilgfeldig kontakt med, fikk jeg beskjed av hennes bror at det skulle jeg ikke bry meg med. Litt senere fikk jeg vite at hun var tatt ut av gymnaset mot sin vilje, sendt til Pakistan for å gifte seg og kom tilbake med en fetter. Standard prosedyre med andre ord.

Du skriver: "Standard prosedyre med andre ord."

Og nettopp slikt du er avhengig av for å skape splid.

Det er så åpenbart at hensikten med dine innlegg er nettopp å gjøre situasjonen vanskeligere for disse kvinnene, slik at de virkelig ikke har noen mulighet for å integrere seg i det norske samfunnet. De kan ikke "hoppe av" fordi du lager grøften for stor.

Med hensikt - slik at du har noen å henge ut.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...