Gå til innhold

Hvordan si nei når du blir bedt ut?

Anbefalte innlegg

Gjest Annikka

Hei,

Jeg har et lite dilemma. Har fått en epost av en fyr jeg ikke kjenner så godt, men har møtt ved to anledninger. jeg er overhode ikke interessert,men har snakket høflig med ham tidligere - og nokså lenge i ett tilfelle. Men det var helt overfladisk.

Nå har jeg fått en epost der han ber meg ut. Ikke noe fancy greier, han vil bare ha meg med ut. Hva betyr det? Og hvordan sier jeg nei på en pen og høflig måte?

Jeg aner ikke om fyren er interessert, men enkelte venner av meg mener han har et godt øye til meg. Men sånnt vet man aldri.

Uansett er dette totalt uaktuelt for meg, så hva skriver jeg tilbake?

Det kan jo være jeg driter meg ut dersom jeg sier noe som at jeg ikke er interessert - for tenk om det er fem andre som skal være med!!! Så jeg vil gjøre det på en ok måte.

Og går det an å spørre i epost hva som ligger bak dette? Usj, jeg har jo uansett ikke særlig lyst selvom det kun er vennskapelig fra hans side.

HVA gjør jeg?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/116046-hvordan-si-nei-n%C3%A5r-du-blir-bedt-ut/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest annikka

Bare si det ikke passer, evt. hva dere skulle/hva han hadde tenkt? Sier du ja mens du egentlig ikke har lyst, tror jo han du liker ham/vil være venner og det blir vanskeligere å si nei neste gang.

Poenget er at han har gjort det vanskelig for meg. Han har ikke sagt noen dag, bare om jeg "en gang har lyst til å..."

Usj!

Gjest GeorgeX

I tråd med dagens trend bør du ikke svare på mailen i det hele tatt, men ta utskrift og legge den ved en anmeldelse til politiet for uønsket oppmerksomhet. Deretter bør du varsle VG og Dagbladet om at det er en SEX-GÆRNING som trakasserer deg på mail, og sørg endelig for å minne vedkommende om saken med jevne mellomrom de neste 20-30 åra...

PS. For sikkerhets skyld. Dette var iroooonisk ment :-)

Annonse

Kom det fram om dette var vennskapelig eller romantisk ment?

Har du noen interesse av et vennskap med han?

Hvis ikke sier du bare nei?

Spør om hva han hadde tenkt seg.

Be han komme med noe konkret, er det romantisk sier du bare at du har en date den dagen.

laguna1365380434

Jeg hadde sagt nei om jeg ikke hadde noe lyst til å treffe ham.. Ikke interessert, rett og slett..

Om jeg tvilte hadde jeg blitt med ut, bare for å se an, en date er jo ikke så alvorlig..

Det går fint å ta en øl, uten at du av den grunn har signert noen ekteskapskontrakt;)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...