Gjest Emely Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Hei. Jeg er en dame som ønsker å gå ned ca. 10 kg. Jeg har nå de siste ukene bare spist "vanlig" mat, som brød til lunsj, middag osv. Men ikke søtsaker. Jeg lurte på om noen har noen gode tips for hva jeg kan spise. Kanskje noen som "vet" at det virker. Grønsaker kan man vel spise ubegrenset av? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest alishia Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Hei Emely..Jeg er ikke overvektig,men kan en del om sunn mat. Mitt beste råd er å slutte å slanke deg,tenk heller på å leve sunt. Det finnes faktisk ikke mat som er forbudt selv om du må ned i vekt. Man kan spise ALT, men ikke ALLTID. Les på nett, og finn ut hva som passer for deg,et kosthold som du kan leve med. Er du veldig glad i sjokolade, så er det urealistisk å tro at du kan leve uten det. Jeg har en venninne som gikk ned 20 kilo på denne måten. Hver dag så unnet hun seg en ting som gikk under kategorien "ikke slankemat" Det kunne f.eks være en kakebit, en sjokolade,iskrem,en dessert eller hva som helst. Dette gjorde at hun aldri fikk et veldig sug etter usunn mat. Så..jeg vet ikke om jeg svarte på spørsmålet ditt, men mitt råd er altså : Alt er lov, men ikke Alltid. Og det funker Lykke til 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest + Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Lag en salat med mager kesam dressing som du kan spise av utover kvelden. Unn deg noe godt iblant så du ikke går lei.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest på slankern - igjen Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Her finner du mye om emnet, og mange likesinnede. :-)) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest på slankern - igjen Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 http://www.slankenett.no/ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.