amber sun Skrevet 14. august 2003 Skrevet 14. august 2003 Sitter her for tredje dag på rad med en pc med STORE bokstaver og STORE ikoner som jeg ikke greier å få mindre. Har det ikke sånn til vanlig, og jeg må scrolle noe vanvittig for å lese en liten tekst! Noe har skjedd, og min datakyndige mann er langt til fjells... Noen som vet hvilken meny jeg skal bruke for å få tilbake den vanlige pc'sizen? hilsen en ikke så altfor datakyndig 0 Siter
Åsemor Skrevet 14. august 2003 Skrevet 14. august 2003 Kommer an på hva som er gjort det... Først av alt ville jeg restarta pcen og sett om det fikser seg av det. Så kan du gå inn i kontrollpanel og display/skjerm og settings, prøve å forandre på oppløsninga... Det er det jeg kan komme på i farta... 0 Siter
amber sun Skrevet 14. august 2003 Forfatter Skrevet 14. august 2003 Kommer an på hva som er gjort det... Først av alt ville jeg restarta pcen og sett om det fikser seg av det. Så kan du gå inn i kontrollpanel og display/skjerm og settings, prøve å forandre på oppløsninga... Det er det jeg kan komme på i farta... Hm, prøvde det, men det ble ikke bedre. Aner ikke hva som har gjort det, den var sånn da jeg kom fra ferie... *kremt* kanskje en oppdatering eller noe, men den er sånn hver gang jeg skrur den på. Også etter restart. Får ha tålmodighet til mandag, da er dataeksperten i hus igjen 0 Siter
mAd Skrevet 14. august 2003 Skrevet 14. august 2003 gå på view - text size og velg medium evt. vis - ...tekst størrelse? hvis du har norsk explorer. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.