Gå til innhold

Jeg trenger råd om ullevål sykehus(veien dit)

Anbefalte innlegg

Gjest takker for svar
Skrevet

Jeg skal til ullevål sykehus,og skal ta en trikk som stopper i noe som heter Sognsveien.Er dette like utenfor inngangen til ullevål sykehus??

Skrevet

Ikke like utenfor inngangen, men du ser Ullevål Sykehus med en gang.

Skrevet

Det er vel bussen du skal ta, hvis stoppet du skal av på heter Sognsveien? Skal du ta trikken går du av på stoppet som heter Ullevål Sykehus.

Gjest takker for svar
Skrevet

Det er vel bussen du skal ta, hvis stoppet du skal av på heter Sognsveien? Skal du ta trikken går du av på stoppet som heter Ullevål Sykehus.

Ja,det heter Ullevål syjkehus.Jeg er overhode ikke kjent der:-(.Ser man Hovedinngangen derfra(stoppet)?

Skrevet

Det er lett å finne Ullevål Sykehus. Det er verre å finne fram til den avdelingen du skal. Det er stort og kronglete.

Skrevet

Ja,det heter Ullevål syjkehus.Jeg er overhode ikke kjent der:-(.Ser man Hovedinngangen derfra(stoppet)?

Jeg antar du kommer fra byen? Da ser du Ullevål Sykehus til høyre når du går av trikken, du kan ikke unngå å se det. Du kan såvidt se hovedinngangen, den er bare noen meter nedover veien.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...