Gå til innhold

Er det noen som gidder å gjøre meg en tjeneste?

Anbefalte innlegg

Å anmelde Valgerd Svarstad Haugland for seksuell tilnærming eller noe slikt? Da må hun nemlig, etter partiets tåpelige vedtekter, fratre vervet sitt. Det ville gagne nasjonen.

Hva skjer dersom man anmelder en person for slike tilnærminger og det viser seg at anmeldelsen bare er svada? Noen kvalifiserte jurister her?

Fortsetter under...

Gjest nattsvart

Vil bare applaudere forslaget og oppfordre flest mulig til å anmelde NN (vil ikke nevne navnet her på DOL) - for alle mulige seksuelle tilnærmelser, fornærmelser , overgrep og annet de måtte komme på. (Det er vel ikke store faren for at hun selv tiltrekker seg noen, så hun kan jo tenkes å måtte ta initiativet selv........).

Man kan dømmes for falsk anmeldelse, men det holder at hun er i samme rom som en, og det føles som et overgrep..

Så greia er å oppsøke et rom hvor hun er - og så tilfeldigvis komme litt borti henne? Kanskje stå tett intil henne slik at hun kan komme borti edlere deler?

Så greia er å oppsøke et rom hvor hun er - og så tilfeldigvis komme litt borti henne? Kanskje stå tett intil henne slik at hun kan komme borti edlere deler?

Man føler vel et kriminellt ubehag bare ved å være i umiddelbar nærhet, så skulle man være uheldig å komme i fysisk kontakt med henne, så er det jo garantert at man er blitt utsatt for noe ulovlig.

Annonse

Hehe, jeg spiste middag med henne for noen måneder siden, sammen med mange andre altså. Jeg gikk forbi henne da hun sto med ryggen til og det var så trangt der (masse folk) at jeg måtte smyge meg forbi, da tror jeg at mine edlere deler strøk henne over baken.

Er det nok tro?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...