Gå til innhold

Underlivs undersøkelse -lege eller til gynekolog?

Anbefalte innlegg

Gjest 20, jente

Hei.

Jeg tror jeg har et problem i underlivet... Nedentil eller hva vi nå skal kalle det. Skjeden og urin åpningen og det området. Og jeg tror jeg bør gå til undersøkelse. Men hvor skal jeg? Lege eler gynekolog? Har ikke noe lyst å gå til primærlegen min, da vi har snakka så mye når jeg har hatt problemer psykisk.... Kan jeg gå til andre? Kan jeg få hurtig time? Jeg føler jeg bør få skjekka så fort som mulig...

Fortsetter under...

Såvidt jeg vet har du to muligheter til å komme til gynekolog:

1. Gå til fastlegen og få en rekvisisjon og slippe med en liten egenandel

eller

2. Kontakte en gynekolog direkte og måtte betale mye mer.

Tror jeg da. Er ikke helt sikker. Men ring legekontoret ditt og spør.

Gjest Pricilla

Bor du i Oslo? Da besøker du Olafia-klinikken på Carl Berner, det er gratis (gravidtester, klamydiatest, undersøkelse osv.) for ungdom opptil 25 år. Du trenger ikke bestille time, men må vente på tur. Kan ta noen timer, men det er flinke leger der.

Bor du i en annen by så har de sikkert et sånn legesenter for ungdom de også.

Er du sikker på at det ikke bare er sopp du har da? Klumpete hvit cottage-cheese lignende utflod? Er det det kan du bare kjøpe canesten på apoteket uten resept. men du vil kanskje ha en undersøkelse uansett...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...