vin Skrevet 15. august 2003 Forfatter Skrevet 15. august 2003 God bedring:) Slapp av i helgen om du kan. Takk ! Vi skal ha noen vennepar i kveld da. Hadde hatt lyst å avlyse det , men de ble invitert for lenge siden ... Men mannen får lage maten og styre på ;o) 0 Siter
vin Skrevet 15. august 2003 Forfatter Skrevet 15. august 2003 Hei vin, Ønsker deg god bedring. Du har klart mye før, og du klarer dette også. Tenker på deg! *klem* Tusen takk !! Jada ; ukrutt forgår ikke så lett ;o) Skal se at dette også ordner seg ; til slutt ! 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 15. august 2003 Skrevet 15. august 2003 Takk ! Vi skal ha noen vennepar i kveld da. Hadde hatt lyst å avlyse det , men de ble invitert for lenge siden ... Men mannen får lage maten og styre på ;o) Ja, det kan han jo! Håper du finner ut hva det er snart. 0 Siter
Anki Skrevet 15. august 2003 Skrevet 15. august 2003 God bedring til deg også ;o) De har tatt mange virus prøver osv. som jeg får svar på i neste uke. Han mente det ikke var kyssesyka da han undersøkte halsen og lymfeknutene , men jeg vet ikke... Håper det bare er noe uskyldige greier da , men ventinga er pyton ( som du sikkert vet) og jeg kunne godt tenke meg litt energi i kroppen snart ;o) Har du også høye ferritin verdier? Det er jeg ikke sikker på, det har blitt så mange resultater å forholde seg til, så har ikke fått med meg alle. Legen undersøkte også halsen og lymfekjertlene hos meg da jeg var der i mars uten å finne noe, derfor trodde de ikke det var kyssesyke til å begynne med, men jeg har visst hatt et uvanlig sykdomsforløp - ikke så uvanlig at sykdomsforløpet blir annerledes heller når man er over 30 og får kyssesyke, fikk jeg vite. 0 Siter
Anki Skrevet 15. august 2003 Skrevet 15. august 2003 Tullesjur - du må jo la legene få sjekke deg sånn at du får vite hva som feiler deg !!?? Det høres kanskje ikke godt ut , men er jo noe man bare må gå gjennom. Ellers opererte jeg øynene mine i går for nærsynthet - så nå ser jeg uten linser !! Ser ikke bra på det dårlige øyet - hadde jo ikke riktig styrke på det øyet tror jeg - men legen korrigerte ut fra det, tror jeg da. Men synet er jo kanskje ikke helt justert nå heller da. SKal ti kontroll nå i formiddag. Skulle det ikke blibra så vil de korrigere det. Det er heller ikke smertene ved en biopsi jeg er mest redd for - de er sikkert ikke verre enn disse smertene har vært, men jeg har bare totalt angst for sprøyter, og tør bare ikke å ta biopsi uten å få sove meg gjennom det. Så får heller legene vurdere utfra det hvor viktige prøvene er å få tatt, så får jeg nok sove meg gjennom det om det er veldig viktig... Legen skal søke om at jeg skal få sove meg gjennom biopsi-undersøkelsen om de ikke finner ut på de nyeste blodprøvene hva det er som feiler meg. Og du - Anki-er må ingenting de! hehe *sta* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.