Rubia Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Hei du. Stakkars deg. Jeg vet akkurat hvordan du har det og har veldig medlidenhet med deg. Under riktige forhold så kan de bli veldig store...vanlig norsk husedderkopp kalles det. "Min" største var ca 7 cm.dia, m. bein og det hele da. Å sprøyte hus for edderkopper er ikke noen løsning. Du blir kvitt dem men det koster og de kommer tilbake. Kjøpte !Spider stop consentrat." Dette er noe du sprayer ved karmer, hull ol. hvor krypa kommer inn. Det lukter ikke ille, og det hjelper. Tett større hull ol. Sørg for å støvsuge ofte og godt i kriker og kroker, vask ofte med godt luktende vaskemiddel. Sørg for lys slik at du ikke har mange mørke kroker. Du kan ringe skadedyrkontrollen for informasjon og bilder av krypa, samt få råd. (Dog blir de nok mye lik disse...been there, done that ) For ditt eget vel og ve er det nok en ide å satse på lysere farger i leiligheten hvis du ikke har det fra før. Det kan gi deg litt ro på at du ikke ser dem på det mørke teppet ol. Håper du får litt bedre etterhvert, stakkars Så husk : rengjør og støvsug masse, masse god lukt, spider stop el. og godt pågangsmot !!! Lykke til. Hilsen... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/116148-hjelp-jeg-blir-innvadert-av-edderkopper/page/2/#findComment-698054 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.