Gå til innhold

Fu:Hva er det dummeste du noengang har gjort?

Anbefalte innlegg

Gjest ida marie
Skrevet

Angrer du på det?

Eller kan du le av det idag?

Gjest sukkersaft
Skrevet

Fant DOL? Det tar så mye tid... men så er det litt kjekt også, da:)

laguna1365380434
Skrevet

Sånn ha-ha dumt?

Jeg falt naken ned fra et tak engang.. Det var relativt dumt.

Men jeg var mye yngre og sv.beruset, jeg kan le av det nå, men jeg lo ikke så mye dagen etterpå..

Dessuten var det syv etasjer på den siden jeg ikke falt på og bare halvannen på den siden jeg faktisk falt på, så litt flaks i uflaks var det og..:o)

Skrevet

Sånn ha-ha dumt?

Men jeg var mye yngre og sv.beruset, jeg kan le av det nå, men jeg lo ikke så mye dagen etterpå..

Dessuten var det syv etasjer på den siden jeg ikke falt på og bare halvannen på den siden jeg faktisk falt på, så litt flaks i uflaks var det og..:o)

Pkt. 1: Hvorfor var du full på taket?

Pkt. 2: Hvorfor var du naken?

Pkt. 3: Hvorfor falt du ned?

Gjest lurelurelure
Skrevet

Lurer jeg også på....

laguna1365380434
Skrevet

1. Jeg var lei av å være full i leilighet, så jeg klatret opp på fristende tak via vindu/slash takrenne.. Jeg hadde lyst til å synge en sang på taket..

2. Jeg var naken fordi jeg synes det passet, og fordi jeg og noen venner allerede hadde nakendanset til ABBA..

3. Jeg ramlet ned som en naturligkonsekvens av komboen svinefyll og akrobatikk..:o)

Skrevet

1. Jeg var lei av å være full i leilighet, så jeg klatret opp på fristende tak via vindu/slash takrenne.. Jeg hadde lyst til å synge en sang på taket..

2. Jeg var naken fordi jeg synes det passet, og fordi jeg og noen venner allerede hadde nakendanset til ABBA..

3. Jeg ramlet ned som en naturligkonsekvens av komboen svinefyll og akrobatikk..:o)

Var jo egentlig ikke spesielt lurt gjort å hoppe opp på (og ned) av det taket.

Heldigvis var du heldig - og HÅPER DU HAR LÆRT !!!! :-)

Skrevet

Høres meget bra ut :-)

Skrevet

Punky - nå var du prippen! Ikke heng deg opp i ubetydelige bagateller.... ;-)

laguna1365380434
Skrevet

Ja, man lærer litt av hvert av å rulle på tjærepapp naken..:)

For eksempel å ikke fylleklatre mere..

Skrevet

Punky - nå var du prippen! Ikke heng deg opp i ubetydelige bagateller.... ;-)

Du sier noe - endelig action her på forumet :-))

Skrevet

Ja, man lærer litt av hvert av å rulle på tjærepapp naken..:)

For eksempel å ikke fylleklatre mere..

Hehe! Lurte og litt på hva som angret deg. Fallet eller nakenheten. En gammel bekjent av meg satte seg naken oppå en ovn. Man kunne se tydelige striper etter ovnsrillene i åresvis etterpå...

laguna1365380434
Skrevet

Hehe! Lurte og litt på hva som angret deg. Fallet eller nakenheten. En gammel bekjent av meg satte seg naken oppå en ovn. Man kunne se tydelige striper etter ovnsrillene i åresvis etterpå...

Au! :D

Jeg angret i grunn på alt jeg gjorde den kvelden. At jeg var naken satte bare en ekstra spiss på det hele..

Skrevet

Sånn ha-ha dumt?

Så det var deg som falt ned fra taket den gangen.

Har lurt lenge på det.

;-)

Skrevet

Begynte å spille The sims.

Angrer som bare juling på det.

Skrevet

Au! :D

Jeg angret i grunn på alt jeg gjorde den kvelden. At jeg var naken satte bare en ekstra spiss på det hele..

Var det mer? Fortell!!

Det blir selvsagt mellom oss.

laguna1365380434
Skrevet

Var det mer? Fortell!!

Det blir selvsagt mellom oss.

Nja..Det var en vakker affære hele greia..

Jeg ble fraktet bare halveis for egen maskin, syngende og friskt blødende, gjennom byen og hjem iført kun truse, docs og skjorta til typen..

sv. lite ærefullt..;o)

Skrevet

Jeg har sikkert gjort mye dumt, men det som jeg angrer aller mest akkurat nå, er det jeg gjorde for bare få dager siden.

Er så møkk lei busssjåfører som skal smelle igjen døra når jeg er halveis inne med barnevogna. Skjer jo nesten hver gang jo.

Samt at de kjører alt for fort, her jeg bor hvor det er 60-sone.

Farlig som bare det. Det kryr av busser og turister her, dessuten har det nettopp skjedd en ulykke også.

Denne dagen var bussen stappa full, og det var kokende varmt, også i mitt hode. Bussen kjører i rasende tempo og bråstopper. Barnevogna ved siden av min barnevogn, deiser over ende og babyen kastes ut av vogna med et smell.

Da hadde jeg simpelt hen fått nok.

Men så var det da min tur til å gå av bussen. Hva skjer. Jo sjøføren begynner å kjøre før jeg hadde kommet meg av.

Jeg roper HALLOOOOO. og får til slutt kommet meg av.

Da bussen kjører forbi meg gir jeg han altså langfingern.

Ikke så veldig alvorlig det kanskje, men nå har jeg begynt å tenke på at jeg kan jo møte han igjen. Han virket rimelig forbanna, da han hyttet neven etter meg.

Er jo avhengig av å ta den bussen annehver dag.

Skrevet

Begynte å spille The sims.

Angrer som bare juling på det.

Hehe, man blir fort hekta ja.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...