Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg med dette?

Anbefalte innlegg

Gjest dumming

Glemte å gå i banken før stengetid, og har avtale til helga om å betale og overta en ting jeg har kjøpt privat.

Istenedfor å utsette overtagelsen til mandag: Finnes det noen måte jeg kan få kontanter i hånda på før det?

Minibankkortet har uttaksgrense på 5000 pr uke, men kan man ta ut cash på Am Ex?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/116194-kan-noen-hjelpe-meg-med-dette/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Miss Saigon

Jeg foreslår at du tar ut det du kan på minibankkortet også går du i en butikk og handler med minibankkort også ber du om å få ta ut penger samtidig i butikken. Det finnes nemlig ingen grense på hvor mye penger du kan ta ut i butikken. Den grensen på 5000,-kr gjelder bare i minibank.

Gjest dumming

Jeg foreslår at du tar ut det du kan på minibankkortet også går du i en butikk og handler med minibankkort også ber du om å få ta ut penger samtidig i butikken. Det finnes nemlig ingen grense på hvor mye penger du kan ta ut i butikken. Den grensen på 5000,-kr gjelder bare i minibank.

Takk for det! dette visste jeg ikke (men selvsagt helt logisk!) Jeg får prøve dette, evt det sagt ovenfor!

Her får vi ikke ut mer enn 1000 kr i butikken.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...