Gjest dumming Skrevet 15. august 2003 Skrevet 15. august 2003 Glemte å gå i banken før stengetid, og har avtale til helga om å betale og overta en ting jeg har kjøpt privat. Istenedfor å utsette overtagelsen til mandag: Finnes det noen måte jeg kan få kontanter i hånda på før det? Minibankkortet har uttaksgrense på 5000 pr uke, men kan man ta ut cash på Am Ex? 0 Siter
Gjest Miss Saigon Skrevet 15. august 2003 Skrevet 15. august 2003 Jeg foreslår at du tar ut det du kan på minibankkortet også går du i en butikk og handler med minibankkort også ber du om å få ta ut penger samtidig i butikken. Det finnes nemlig ingen grense på hvor mye penger du kan ta ut i butikken. Den grensen på 5000,-kr gjelder bare i minibank. 0 Siter
Gemini Skrevet 15. august 2003 Skrevet 15. august 2003 Du kan ta ut penger på kredittkort (fx AmEx) i minibanker. 0 Siter
Gjest dumming Skrevet 15. august 2003 Skrevet 15. august 2003 Du kan ta ut penger på kredittkort (fx AmEx) i minibanker. Takk! Skal prøve dette! 0 Siter
Gjest dumming Skrevet 15. august 2003 Skrevet 15. august 2003 Jeg foreslår at du tar ut det du kan på minibankkortet også går du i en butikk og handler med minibankkort også ber du om å få ta ut penger samtidig i butikken. Det finnes nemlig ingen grense på hvor mye penger du kan ta ut i butikken. Den grensen på 5000,-kr gjelder bare i minibank. Takk for det! dette visste jeg ikke (men selvsagt helt logisk!) Jeg får prøve dette, evt det sagt ovenfor! 0 Siter
Dorthe Skrevet 15. august 2003 Skrevet 15. august 2003 Jeg foreslår at du tar ut det du kan på minibankkortet også går du i en butikk og handler med minibankkort også ber du om å få ta ut penger samtidig i butikken. Det finnes nemlig ingen grense på hvor mye penger du kan ta ut i butikken. Den grensen på 5000,-kr gjelder bare i minibank. Her får vi ikke ut mer enn 1000 kr i butikken. 0 Siter
fresja Skrevet 15. august 2003 Skrevet 15. august 2003 Her får vi ikke ut mer enn 1000 kr i butikken. Ikke her heller, men de har kanskje mer enn en butikk der dumming bor.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.