Gå til innhold

Virus som slår av maskina..?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

kjerringskinn

....og inntil du får lastet ned og fjernet viruset, kan du omgå omstart ved å endre innstillingen for RPC.

Dette gjør du via kontrollpanel-adm verktøy-tjenester. Finn Remote Procedure Call (ikke den det står Locator etter!!!) høyreklikk den, velg egenskaper. Velg deretter fanen gjenoppretting og i de tre rubrikkene 1. 2. 3. feil, velger du starte TJENESTEN på nytt (i stedet for maskinen som er default).

Dette kan ofte være nødvendig for å rekke å laste ned fix og sikkerhetsoppdatering....gjetthvorfor jeg vet det... ;-)

....og inntil du får lastet ned og fjernet viruset, kan du omgå omstart ved å endre innstillingen for RPC.

Dette gjør du via kontrollpanel-adm verktøy-tjenester. Finn Remote Procedure Call (ikke den det står Locator etter!!!) høyreklikk den, velg egenskaper. Velg deretter fanen gjenoppretting og i de tre rubrikkene 1. 2. 3. feil, velger du starte TJENESTEN på nytt (i stedet for maskinen som er default).

Dette kan ofte være nødvendig for å rekke å laste ned fix og sikkerhetsoppdatering....gjetthvorfor jeg vet det... ;-)

For min del fant jeg det enklere å gå inn på oppgavebehandling og stoppe prosessen "msblast" for min del :-)

Hjalp en kollega med å ta kål på styggedommen nå på torsdag :-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...