Gjest allenickerjoopptatt Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Trener ca. 1,5 - 2,5 timer om dagen seks dager i uka. Både styrke, aerobic og sykling. Synes det er kjempegøy. Er også ganske aktiv i jobb. Men hvor mye mat bør jeg egentlig få i meg for å få mest mulig ut av treninga samtidig som jeg går ned i vekt/blir slankere? Trodde jeg gjorde alt riktig, men det gjør jeg tydligvis ikke for jeg er fortsatt overvektig. Trenger litt veiledning, tror jeg, for dette begynner å gå meg på nervene. (jente 20) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest zikk Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Hvor lenge har du holdt denne treningen og dietten da? Du kan ikke trene 2 timer pr dag med det matinntaket der.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest allenickerjoopptatt Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Hvor lenge har du holdt denne treningen og dietten da? Du kan ikke trene 2 timer pr dag med det matinntaket der.. Har holdt på med dette i ca.to måneder. Trente fast før jul (ca.12-13 t/uka) og fikk da i meg ca 1300 kcal. om dagen. Hadde en fem måneders pause fra all trening og fast diett etter jul pga. reising. La da på meg et par kilo samtidig som jeg mistet en del muskelmasse. Kom i gang igjen i juni og har etter det lagt på meg ca. 2-3 kilo til. Prøver å unngå å spise for lite som jeg kanskje gjorde før jul...mener du at jeg fortsatt spiser for lite? Hvor mye må jeg spise? Trenger veiledning!! Har sluttet å telle kcalorier, det blir bare pes og feil fokus, men trodde jeg fikk i meg nok nå....og trener jo ikke to timer HVER dag... Vil gjerne gjøre dette riktig! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
barnål Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Har holdt på med dette i ca.to måneder. Trente fast før jul (ca.12-13 t/uka) og fikk da i meg ca 1300 kcal. om dagen. Hadde en fem måneders pause fra all trening og fast diett etter jul pga. reising. La da på meg et par kilo samtidig som jeg mistet en del muskelmasse. Kom i gang igjen i juni og har etter det lagt på meg ca. 2-3 kilo til. Prøver å unngå å spise for lite som jeg kanskje gjorde før jul...mener du at jeg fortsatt spiser for lite? Hvor mye må jeg spise? Trenger veiledning!! Har sluttet å telle kcalorier, det blir bare pes og feil fokus, men trodde jeg fikk i meg nok nå....og trener jo ikke to timer HVER dag... Vil gjerne gjøre dette riktig! Er det ned i vekt du vil, eller holde deg i god form og ha muskler, men redusere fettet? Bruk speilet, ikke vekta. Tren lange rolige økter innimellom, f.eks. går du kjempeturer i helgen. Løp og gå om hverandre flere timer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.