Gå til innhold

Lei av å være alene

Gjest jeg gidder ikke mer av dette

Anbefalte innlegg

Jeg er så møkkalei av å være alene. Har meldt meg inn i diverse foreninger, gått på byen utallige ganger, invitert noen på middag, gått på utstillinger og konserter med venner, vært på internett og blitt kjent med folk osv. osv. osv. Jeg har vært skilt i to år og sitter for det meste alene hele tiden siden jeg har voksne barn. Jeg ønsker meg så inderlig en å dele fritiden med.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/116224-lei-av-%C3%A5-v%C3%A6re-alene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor gammel er du da? Og hvor bor du? Hvor store er barna dine?

Er det ny kjæreste du er ute etter. Vel, da kan jeg ikke hjelpe deg.

Men venninne kanskje?

Jeg har to barn på 15 og 20. Jeg er ute etter hva som helst, ikke nødvendigvis ny kjæreste. Jeg er 45 år.

Du får se det positive i det. Ungene dine er voksne og du kan gå ut så ofte du vil *ønskedrøm*

Men at det er vanskelig å finne en ny parner er jeg enig i. Verken venninne mine eller jeg har funnet noen ny. Og vi har vært alene lenge. Men kanskje vi er blitt for kravstore ;o)

Jeg har to barn på 15 og 20. Jeg er ute etter hva som helst, ikke nødvendigvis ny kjæreste. Jeg er 45 år.

Jeg er 37 år, barna er 12, 10 og 2. Er ikke ensom. men jeg har en kolega som er 42 år. Hun har de samme problemene som deg.

Synes det er så synd jeg, at det skal sitte så mange ensomme rundt omkring. For jeg er ganske sikker på at det er mange i din situasjon.

Vel, selv om jeg ikke føler meg ensom, er det alltids hyggelig med nye bekjentskaper.

Kanskje vi skulle møttes alle tre?

Hvis du bor i Oslo da.

Jeg er 37 år, barna er 12, 10 og 2. Er ikke ensom. men jeg har en kolega som er 42 år. Hun har de samme problemene som deg.

Synes det er så synd jeg, at det skal sitte så mange ensomme rundt omkring. For jeg er ganske sikker på at det er mange i din situasjon.

Vel, selv om jeg ikke føler meg ensom, er det alltids hyggelig med nye bekjentskaper.

Kanskje vi skulle møttes alle tre?

Hvis du bor i Oslo da.

Jeg bor i Oslo.

Annonse

Gjest mobilfreak

Har du prøvd et dansekurs?? Der traff i alle fall jeg mange likesinnede. Selv om jeg har samboer, så følte jeg for å få "egne" venner...hva med en reiseklubb eller noe sånt?

Når du inviterer til middag og sånn, blir du ikke invitert tilbake da?

Du får se det positive i det. Ungene dine er voksne og du kan gå ut så ofte du vil *ønskedrøm*

Men at det er vanskelig å finne en ny parner er jeg enig i. Verken venninne mine eller jeg har funnet noen ny. Og vi har vært alene lenge. Men kanskje vi er blitt for kravstore ;o)

Jeg kjenner mange uniformerte singler, men du ville jo ikke ha noen av dem:-/

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...