Gå til innhold

Lei av å være alene

Gjest jeg gidder ikke mer av dette

Anbefalte innlegg

Lag en hotmail-adresse, med fiktiv adresse. Det er ikke vanskeligere.

Håper det ordner seg for dere.

Hotmail har jeg og de fleste her. Men jeg tror ikke du finner så mye ut av min online-adresse heller. Jeg er foresten ikke så redd for min ID, desuten sletter jeg mail fra "ukjente" på server.

Fortsetter under...

Gjest singel og sang

Mens du leter kan du jo hygge deg med å bli kjent med folk på internett.

Jeg er også mye alene, kommer meg ikke ut på grunn av barna. Jeg har satt inn annonse på Spraydate og Nettvenn. Nettvenn koster penger, men det virker som om det er mer voksne og seriøse folk der enn på Spraydate.

Har også truffet noen av disse vennene mine, og har fått en god del hyggelige bekjentskaper rundt omkring.

Den store kjærligheten tror jeg ikke at jeg finner på nettet, men jeg leter vel egentlig ikke etter den heller. Trives med å gjøre som jeg selv bestemmer.

DU kan jo også begynne med å liste opp alle fordelene med å være alene, vi har da mye som de som er bundet ikke har?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...