Gjest Wita Skrevet 15. august 2003 Skrevet 15. august 2003 Sprinkel barnesenga har ramla fra hverandre. Selve sprinklene altså. Hvordan få putta sprinklene på plass i hullene, uten at de detter ut andre steder igjen. Har så fryktelig lite tålmodighet. Mannen min er ikke hjemme, og det må ornes NÅ. Like før jeg hiver ut hele senga. 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 15. august 2003 Skrevet 15. august 2003 Trelim? Ja, det må nok til. Tenkte bare det skulle gå kjapt. Men da kan jeg bare glemme det i dag, for trelim har jeg ikke. 0 Siter
Gjest sykkelturisten Skrevet 15. august 2003 Skrevet 15. august 2003 Ja, det må nok til. Tenkte bare det skulle gå kjapt. Men da kan jeg bare glemme det i dag, for trelim har jeg ikke. Sterk tape kan kanskje hjelpe som nødhjelp? Feks. brun pakketape eller elektrikertape, surre litt rundt hit og dit 0 Siter
Gjest dimi Skrevet 15. august 2003 Skrevet 15. august 2003 Ja, det må nok til. Tenkte bare det skulle gå kjapt. Men da kan jeg bare glemme det i dag, for trelim har jeg ikke. Ville bare si at Kaxholmen har ei fin sprinkelseng, i tilfelle det ikke lar seg gjøre å fixe den... 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 15. august 2003 Skrevet 15. august 2003 Ville bare si at Kaxholmen har ei fin sprinkelseng, i tilfelle det ikke lar seg gjøre å fixe den... Jo, det lar seg gjøre å fikse den, må bare kjøpe lim, og ta meg tid til det. 0 Siter
Gjest ultrasinnataggen Skrevet 15. august 2003 Skrevet 15. august 2003 Kjenner meg igjen med liten tålmodighet i slike saker. Jeg er vanligvis en rolig og sindig person, kan tåle ganske mye før jeg blir sint. To ganger har jeg blitt skikkelig rasende - sånn at ting har føket rundt meg og jeg har hatt lyst til å knuse alt og alle. Begge gangene var mens jeg holdt på å sette inn en sengebunn i en seng. Disse plankene som er stiftet sammen med en lang snor. Så når den ene raser følger resten med. Himmel og hav - jeg var helt sjokkert over hvor mye sinne det egentlig var i meg, og sengebunnen fløy rundt i rommet i minst 3 minutter før jeg fant ut at det ville vært godt med en røyk... Nå er alle sengebunnene skrudd fast i senga, just in case. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.