Gå til innhold

Nå klikker det for meg snart.

Anbefalte innlegg

Sprinkel barnesenga har ramla fra hverandre. Selve sprinklene altså.

Hvordan få putta sprinklene på plass i hullene, uten at de detter ut andre steder igjen.

Har så fryktelig lite tålmodighet. Mannen min er ikke hjemme, og det må ornes NÅ.

Like før jeg hiver ut hele senga.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/116225-n%C3%A5-klikker-det-for-meg-snart/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest sykkelturisten

Ja, det må nok til.

Tenkte bare det skulle gå kjapt.

Men da kan jeg bare glemme det i dag, for trelim har jeg ikke.

Sterk tape kan kanskje hjelpe som nødhjelp?

Feks. brun pakketape eller elektrikertape, surre litt rundt hit og dit

Annonse

Gjest ultrasinnataggen

Kjenner meg igjen med liten tålmodighet i slike saker.

Jeg er vanligvis en rolig og sindig person, kan tåle ganske mye før jeg blir sint. To ganger har jeg blitt skikkelig rasende - sånn at ting har føket rundt meg og jeg har hatt lyst til å knuse alt og alle.

Begge gangene var mens jeg holdt på å sette inn en sengebunn i en seng. Disse plankene som er stiftet sammen med en lang snor. Så når den ene raser følger resten med. Himmel og hav - jeg var helt sjokkert over hvor mye sinne det egentlig var i meg, og sengebunnen fløy rundt i rommet i minst 3 minutter før jeg fant ut at det ville vært godt med en røyk...

Nå er alle sengebunnene skrudd fast i senga, just in case.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...