Gå til innhold

Det er for tidlig å legge seg!

Anbefalte innlegg

laguna1365380434

Synes det dabbet betenkelig av her nå, dere har vel ikke lagt dere?!

Aaalt for tidlig.

Jeg er hjemme med feber og er skral og vil underholdes..DOL har vært min glede og trøst i hele dag

Finnes ikke trøtt..

Kan ikke noen underholde meg da? Vær så snill med sukker på..

Morsomme innlegg..NÅH...;o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/116257-det-er-for-tidlig-%C3%A5-legge-seg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest annette

Innlegg kan du få , men forlang faen ikke at de skal være morsomme. Hva forventer du?? Da bør du slenge over noen øl istedenfor den kjedelige pepsin jeg har drukket. Vel var den med sitron men dog .....

*rap*

Pepsi twist er det jævligste som finnes!ÆÆh!

Og laguna:ta en titt på Dischovery channel da,klokken 23 sender de Trauma;legevakta live!Spennende!

laguna1365380434

Innlegg kan du få , men forlang faen ikke at de skal være morsomme. Hva forventer du?? Da bør du slenge over noen øl istedenfor den kjedelige pepsin jeg har drukket. Vel var den med sitron men dog .....

*rap*

Ja, den som hadde noen øller..Vurdrer å gi blanke i hele feberskiten å gå ut allikevel..

I morgen blir jeg iallefall ikke hjemme..usj,så kjedelig..

Første gangen på et år e.l at jeg har vært hjemme, absolutt hele dagen, uten avbrekk..

Kjekt å se at det står til liv.. Synes 11 er tidlig å ta kvelden en fredag..Men det har seg vel heller slik at folk dro på byen, kanskje? :o)

laguna1365380434

Og laguna:ta en titt på Dischovery channel da,klokken 23 sender de Trauma;legevakta live!Spennende!

Takk for tipset, men jeg tåler ikke sånt..

Type helsepingle..Besvimer gjerne om noen sier vene til meg..;)

Ja, den som hadde noen øller..Vurdrer å gi blanke i hele feberskiten å gå ut allikevel..

I morgen blir jeg iallefall ikke hjemme..usj,så kjedelig..

Første gangen på et år e.l at jeg har vært hjemme, absolutt hele dagen, uten avbrekk..

Kjekt å se at det står til liv.. Synes 11 er tidlig å ta kvelden en fredag..Men det har seg vel heller slik at folk dro på byen, kanskje? :o)

Kanskje like lurt å holde ut !!?? Så får du heller ta det igjen imorgen. Skal love å kjede meg litt her sammen med deg jeg !!

Annonse

Drikker Pepsi Light Sitron/twist - men det er jo kanskje hakket mer jøvlig?? hehe

Fuck at jeg ikke har discovery da. Noen som vil bytte bort TV5 og DW ?? To kanaler for en er jo slettes ikke verst !!!

*venter spent*

laguna1365380434

Kanskje like lurt å holde ut !!?? Så får du heller ta det igjen imorgen. Skal love å kjede meg litt her sammen med deg jeg !!

Fine greier..:o)

Jeg har hentet te påfyll og blir her.

Det er i grunn ingen vits å fly ut nå, halvsjuk og jævlig og dessuten uten sminke..

Innså jeg.

laguna1365380434

Jeg kjeder meg også. Bare så det er helt på det rene.

Har begynt å se en 15-episoders serie av Spielberg. Sånn skal helga passeres i stillhet.

Sjuk du da? :)

Hørtes ut som bra planlegging..:o)

Bare litt sjuk, sånn litt for mye til å gå ut, og litt for lite til å avfinne seg med å være hjemme..

Annonse

laguna1365380434

Kjære VENE...

*dån*..;o)

Jeg har blitt mye bedre, men har faktisk besvimt fire ganger, fordi folk har pratet om blodsystem-relaterte ting..(en gang i biologi timen, fordi det ble sendt rundt et plastikkhjerte, følte meg forholdsvis teit for å besvime for DET..:))

Fjasete, men lite å gjøre ved..

laguna1365380434

Ååååååååååååååååå - kjære snille laguna ...... har jeg egentlig sagt til deg hvor fantastisk og flott du egentlig er !!!???!?!??

Hmmm, takker og bukker:)) og back at ya..

*sender sjokolade*

Har du ingen 7/11 sånn rett i nærheten? Som du kan sende typen/naboen/ungen på?:o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...