laguna1365380434 Skrevet 15. august 2003 Forfatter Skrevet 15. august 2003 Egentlig så er jeg veldig snill. ;-) Jepp:o) 0 Siter
punkyB Skrevet 15. august 2003 Skrevet 15. august 2003 Hmmm, takker og bukker:)) og back at ya.. *sender sjokolade* Har du ingen 7/11 sånn rett i nærheten? Som du kan sende typen/naboen/ungen på?) Mmmmmm - tusen takk - dette smakte supert !! :-) Jeg er egentlig på snopenekt serdu - men jeg må da ta imot når jeg blir servert??!!?? *plystre uskyldig* 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 15. august 2003 Forfatter Skrevet 15. august 2003 Mmmmmm - tusen takk - dette smakte supert !! :-) Jeg er egentlig på snopenekt serdu - men jeg må da ta imot når jeg blir servert??!!?? *plystre uskyldig* Snopnekt?! Det hørtes da forjævlig ut.. Hvorfor? 0 Siter
punkyB Skrevet 15. august 2003 Skrevet 15. august 2003 Snopnekt?! Det hørtes da forjævlig ut.. Hvorfor? Verste er at det er meg selv som har laget det . Trøsten er at de sjelden varer lenger enn noen timer - og da tar jeg igjen det tapte med renter !! 0 Siter
sigga Skrevet 15. august 2003 Skrevet 15. august 2003 *dån*..;o) Jeg har blitt mye bedre, men har faktisk besvimt fire ganger, fordi folk har pratet om blodsystem-relaterte ting..(en gang i biologi timen, fordi det ble sendt rundt et plastikkhjerte, følte meg forholdsvis teit for å besvime for DET..) Fjasete, men lite å gjøre ved.. jeg skjønner deg godt jeg... I førstehjelpstimene på skolen...for mange ...iallefall noen år siden så klarte jeg ikke å se på de tegnete bildene engang av åpne brudd og blod...så du har min fulle sympati... ..men jeg kunne ikke la være... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.