Gå til innhold

Er jeg den eneste i Norges land som IKE slanker meg?

Anbefalte innlegg

Gjest jente25pluss
Skrevet

Er jeg det?

Det føles sånn!

Føler meg skikkelig unormal som spiser både brød,poteter,sjokolade og iskrem!

Dvs: Jeg spiser sunt, men ingen mattyper er forbudt i kostholdet mitt.

Er så lei av "spiser ikke datt,spiser ikke ditt" Og brød gjør deg feit og sukker er farlig.

Hvorfor kan ikke folk skjønne at mat ikke er farlig?

med mindre du har en sykdom som årsak, kan man faktisk spise alle typer mat i moderate megder uten å legge på seg!

Slanker du deg?

Interessant å sjekke hvor mage her inne som er på slanern..

Skrevet

Jeg slanker meg ikke - men har stadig planer om å spise mer fornuftig - i lengre tid om gangen.

Det jeg har tro på er et sunt kosthold og moderat trim - slanking er ikke alltid det lureste, det er avhengig av hvordan man gjør det.

Skrevet

Jeg har aldri slanket meg i hele mitt liv. Jeg prøver å fete meg opp. Det samme gjør 4 av venninnene mine.

Jeg kjenner altså ingen som slanker seg og alle spiser det de vil og gjerne litt til.

laguna1365380434
Skrevet

Jeg slanker meg ikke..

Prøver å spise sundt, men skeier ut titt og ofte..

I løpet av uka spiser jeg varierte ting, mest grønnsaksting, da jeg arbeider meg sakte men sikkert mot vegetarianer..;)

I helgene spiser jeg mindre sundt enn ellers, pizza, potetgull, digg o.l

Jeg er ikke konsekvent på det heller, byr det seg ting på tirsdag, tar jeg, uansett hvor lite helg det er..

Har aldri lest noen Fedon Lindberg bok eller tilsv.

Brus drikker jeg nok daglig, selvom jeg skjønner at det er en uvane..

Gjest Sommeren er fin
Skrevet

Jeg slanker meg ikke, har ikke behov, kan spise det jeg vil.

Gjest Hovmod står for FALL
Skrevet

MÅ du heve deg selv over alle ulykkelige mennesker som ønsker å gå ned noen kilo? Pris deg heller lykkelig over at du ikke legger så lett på deg, og kan tillate deg å spise hva du vil.

Skrevet

Jeg er ikke på slankern..Spiser sjokolade av og til,

Prøver å trene litt jevnlig.

Men slanker meg gjør jeg ikke, omtrent aldri.

Drikker aldri brus (bortsett fra av og til i helgene) da. Ikke juice heller. Masse sukker.

Drikker mye vann.

Gjest jente25pluss
Skrevet

MÅ du heve deg selv over alle ulykkelige mennesker som ønsker å gå ned noen kilo? Pris deg heller lykkelig over at du ikke legger så lett på deg, og kan tillate deg å spise hva du vil.

Det var ikke sånn ment..:(

Skrevet

Jeg slanker meg ikke. Spiser det jeg har lyst på, men er litt bevisst angående brusdrikking.

Skrevet

Jeg slanker meg ikke. Jeg prøver å passe på å spise sunt, men skeier ut titt og ofte. Ingenting er forbudt, men noen ting begrenses. Og trener jeg mer kan jeg spise mer. Grunn god nok til å trene det :-)

Skrevet

Jeg er 34 og har aldri noensinne slanket meg. Jeg har i perioder måttet jobbe for å holde vekta oppe, men er heller ikke typen som putter i meg masse usunn mat. Spiser det jeg har lyst på, men har aldri følt trang til å drikke en liter brus om dagen f.eks som jeg faktisk vet om enkelte som gjør (og som i tillegg klager over at de legger på seg).

Skrevet

Nei, jeg har aldri hatt slanking på agenda. Kan spise og spiser mengder av mat uten å legge på meg. Prøver å være bevisst hva som er sunt, men har nada problemer med å skeie ut. Imidlertid smaker ikke grismat spesielt godt, så det regulerer seg selv i grunnen.

Gjest Iznogood
Skrevet

Jada, jeg slanker meg fordi jeg trenger det. La på meg et lass med kilo de siste årene og holder på å ta av det samme lasset. Spiser og drikker akkurat hva jeg vil, men i mengde som står i forhold til aktiviteten. Slanker meg ved hjelp av pulverkur og god mat ;-)

Skrevet

Hei.

Jeg slanker meg IKKE.

Er 166 høy og veier 53 kg.

Eter akkurat hva jeg vil når jeg vil....lite til tider og som en kæll andre tider :)

Så du er ikke den eneste, nei :)

Skrevet

Jeg slanker meg ikke. Men jeg går ned i vekt allikevel. Det er fordi jeg ble satt på diett pga av svangerskapsdiabetes.

Men tynn blir jeg ikke, for magen blir bare større og større.

Men forhåpentligvis blir jeg tynn igjen etter fødselen.

Gjest Iznogood
Skrevet

Jada, jeg slanker meg fordi jeg trenger det. La på meg et lass med kilo de siste årene og holder på å ta av det samme lasset. Spiser og drikker akkurat hva jeg vil, men i mengde som står i forhold til aktiviteten. Slanker meg ved hjelp av pulverkur og god mat ;-)

Jeg lurer fælt på hvor mange spørsmål jeg svarer 'økseskaft' på.... ;-)

Skrevet

Nei, jeg slanker meg ikke og spiser det jeg har lyst på. Men passer på å få i meg nødvendige vitaminer og mineraler.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...