Gå til innhold

Nå har jeg byttet nick...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er igrunn ekkelt å ikke vite ditt vanlige nick. Samme med alle dem som svarer "ikke nå nei" eller noe annet rør.

Man kan lett få gitt et feil svar. Altså: man svarer utifra et innlegg og vet ikke bakgrunnen. Svaret hadde kanskje vært skrevet på en annen måte hvis man visste litt mer.

Ufyselige greier.

Gjest Beautiful one

Hva var ditt gamle nick da?

Skjønner at dere vil vite mitt gamle nick, men pga. trusler ved et annet forum, tør jeg rett og slett ikke. Det er derfor jeg sier jeg vil starte på nytt. Ikke meninga å gjøre dere nysgjerrig på hvem jeg er. Jeg er ikke av de mest aktive her nå for tida!

Gjest Stjernemor

Skjønner at dere vil vite mitt gamle nick, men pga. trusler ved et annet forum, tør jeg rett og slett ikke. Det er derfor jeg sier jeg vil starte på nytt. Ikke meninga å gjøre dere nysgjerrig på hvem jeg er. Jeg er ikke av de mest aktive her nå for tida!

Hva var vitsen med å si at du byttet i det hele tatt da da?

Det tryggeste for deg ville jo være bare å begynne å skrive her under et nytt nick uten videre kommentarer.

Nå gjør du jo bare folk nysjerrige. Det er menneskelig å bli nysjerrig når folk pirer nysjerrigheten på den måten. Æda bæda, resten får du ikke vite....

Jeg skjønte ikke vitsen med denne meldinga di i det hele tatt jeg!

Annonse

Gjest Iznogood

'..trusler ved et annet forum..'

Huffda, er du med i Al-Quaida eller noe sånt??

Gjest '!-o-!'

Hva var vitsen med å si at du byttet i det hele tatt da da?

Det tryggeste for deg ville jo være bare å begynne å skrive her under et nytt nick uten videre kommentarer.

Nå gjør du jo bare folk nysjerrige. Det er menneskelig å bli nysjerrig når folk pirer nysjerrigheten på den måten. Æda bæda, resten får du ikke vite....

Jeg skjønte ikke vitsen med denne meldinga di i det hele tatt jeg!

Kanskje det bare var ønske om en tåpelig ny start i stedet for en rolig og umerkelig en?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...