Gå til innhold

Blir ALDRI tilfreds med min stil...

Anbefalte innlegg

Gjest Kanaldrifinnemæsjæl

Kan aldri ha den stilen jeg alltid har ønsket meg. Andre er så fine og flinke, ikke minst heldige...

Ønsker meg en pasje-frisyre, Alt like langt klippet rett under ørene. Jeg har altfor tynt hår til det. Har alltid håret i hestehale. Snufs...

Ønsker veldig å gå kledd på en spesiell måte. Men jeg er for tjukk.

Når jeg var barn ønsket jeg meg hår langt ned til rumpa. Men neida, tynt pistrete kort hår var min sjebne.

Jeg kan aldri bli den jeg ønsker å være. Finner aldri roen med meg selv...

Heldige er dere som har funnet roen med dere selv...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/116349-blir-aldri-tilfreds-med-min-stil/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du.

Du og du.....

Spar opp litt penger og meld deg på diverse kurs.(Sminke, klær, farger...)

Gå til en bra frisør og prat litt om forskjellige frisyrer.

Mange frisører som har slike datagreier nå hvor du kan se deg selv med de forskjellige frisyrene.

Det er mange flotte litt rundere mennesker her i verden...det er bare å lære å kle seg og leke med farger.

I samme slengen melder du deg på et kurs hvor du kan lære å bevege deg, ha en fin holdning og få seøvtillit.

Det er sikkert ingen grunn til at du ikke kan være stolt av deg selv.

"Smil til verden så smiler verden til deg".

Stå på, lykke til.

Hilsen...

Gjest Iznogood

Kan aldri ha den stilen jeg alltid har ønsket meg. Andre er så fine og flinke, ikke minst heldige...

Utenpå ja...

Ønsker meg en pasje-frisyre, Alt like langt klippet rett under ørene. Jeg har altfor tynt hår til det. Har alltid håret i hestehale. Snufs...

Ønsker veldig å gå kledd på en spesiell måte. Men jeg er for tjukk.

Dersom du er for tjukk så går det an å ta av noen kilo (?)

Når jeg var barn ønsket jeg meg hår langt ned til rumpa. Men neida, tynt pistrete kort hår var min sjebne.

Jeg har håret ned til rumpa. Ikke tjukt, men reint og blankt ;-)

Jeg kan aldri bli den jeg ønsker å være. Finner aldri roen med meg selv...

Jeg tror ikke at utseendet er avgjørende i seg selv for å finne roen. Du tror det kanske, helt til du finner ut at du er den samme inni deg når håret har vokst ned til rumpa. MEN, du finner kanskje ut at du har fått lii mere erfaring med livet, og skjønner at det har ikke så mye betydning det du la vekt på da håret var kort...

Heldige er dere som har funnet roen med dere selv...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...