Gjest Drømmejenta:o) Skrevet 16. august 2003 Skrevet 16. august 2003 Ønsker meg masse penger NÅ!Hvordan kan jeg få det? Har noen drømmer å nå mens jeg ennå er ung. Når jeg er gammel og syk er det for sent... Howdy? Skulle ønske drømmer gikk i oppfyllelse... Finnes det noen trollmenn der ute? ;-) 0 Siter
Gjest Iznogood Skrevet 16. august 2003 Skrevet 16. august 2003 "Ønsker meg masse penger NÅ!..Finnes det noen trollmenn der ute? ;-)" Sitter du ikke på ei gullgruve da?? (nei, fydda, det var en stygg spøk) 0 Siter
Jane Skrevet 16. august 2003 Skrevet 16. august 2003 "Ønsker meg masse penger NÅ!..Finnes det noen trollmenn der ute? ;-)" Sitter du ikke på ei gullgruve da?? (nei, fydda, det var en stygg spøk) Jeg synes ikke den var stygg. 0 Siter
Logitechmusa Skrevet 16. august 2003 Skrevet 16. august 2003 Howdy er da vitterligen forkortelse for "How do you do?" 0 Siter
Altman Skrevet 17. august 2003 Skrevet 17. august 2003 Howdy er da vitterligen forkortelse for "How do you do?" "Howdy er da vitterligen forkortelse for "How do you do?" " Det har jeg aldri tenkt på Trodde det var HEI, rett og slett 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.