Gjest er litt i tvil Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Har blitt helt hekta... Er på slanker'n, og spiser stort sett ganske sunt nå for tiden... men jeg lurer bare på en ting... Er det mye fett/kalorier i nugatti?? Spiser ca. 2 brødskiver med dette om morgenen og to om kvelden... hvor usunt er dette?? Er det bedre å spise brødskive med f.eks. skinke?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest alt er lov men ikke alltid Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Hei Nugatti er ikke verdens beste valg når man vil ned i vekt, men hvis dette er noe du liker veldig godt så er du tjent med å unne deg en skive eller to av dette istedet for å sprekke. Nugatti inneholder 526 kalorier pr 100 gram. Vet du at det finnes små prsjonspakninger med nugatti? Mitt tips er at du kjøper slike,istedet for en stor boks og unner deg en om dagen. En liten boks på 25 gram inneholder 130 kalorier og det kan du fint unne deg selv om du slanker deg Det er nemlig mengdene det kommer an på Håper dette hjalp litt 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zelig Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Ja, det er bedre å ta en skive med skinke om du vil ned i vekt. Du kan også slenge på ost sammen med skinken uten å komme opp i halvparten av kaloriene du får ved å velge nugatti. Men har man veldig lyst på sjokolade, f.eks, kan en skive med nugatti være et OK valg. Men fire skiver med sjokoladepålegg per dag er nok litt mye hvis man går for en sunn livsstil 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest er ikke lenger i tvil Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Hei Nugatti er ikke verdens beste valg når man vil ned i vekt, men hvis dette er noe du liker veldig godt så er du tjent med å unne deg en skive eller to av dette istedet for å sprekke. Nugatti inneholder 526 kalorier pr 100 gram. Vet du at det finnes små prsjonspakninger med nugatti? Mitt tips er at du kjøper slike,istedet for en stor boks og unner deg en om dagen. En liten boks på 25 gram inneholder 130 kalorier og det kan du fint unne deg selv om du slanker deg Det er nemlig mengdene det kommer an på Håper dette hjalp litt Ok... Nei for du skjønner det er ikke sånn at jeg nesten sprekker... tvert i mot, har totalt mista lysten på sjokolade og søtsaker (inkl. brus) etter at jeg begynnte å trene og spise sunnere... Helt herlig egentlig! Så det er ikke noe "must" for meg å spise nugatti, det er bare det at jeg har fått helt dilla på det nå... Men jeg synes jo skinke er like så godt, så jeg kan jo heller prøve å få i meg brødskiver med det, eller noe annet istedenfor... Måtte bare høre hvor usunt dette egentlig var.. Takk for svar! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.