Gå til innhold

Å leve med noen som har spiseforstyrrelser...

Anbefalte innlegg

Gjest dorthe-maria

Jeg har truffet en gutt som jeg driver delvis og innleder et forhold til. Problemet er at han sliter veldig med sin fortid som var med ei jente som hadde spiseforstyrrelser. Har skjønt at han har hatt det jævlig i dette forholdet og at det har tært på ham. Kan noen forklare meg litt hva han har vært gjennom? Han liker ikke snakke om det til meg..

Vil en person med anorexi kunne ha et normalt sex liv feks? Dette er viktig i hvordan jeg kommer til å få det med ham.

Fortsetter under...

Gjest dorthe-maria

Du har overhodet ingenting med hans tidligere sexliv å gjøre.

Ei heller å få han til å utlevere private opplysninger om denne jenta.

Idiot!! Det er jo ikke hans eller hennes liv som blir utlevert om noen her svarer på mine spørsmål. Det hjelper meg bare til å støtte ham, sant? Dessuten må man vel kunne si at om man blir sammen med en person, har dennes fortid noe å si med ens eget liv, man skal jo tross alt fungere sammen.

Gjest dorthe-maria

"Vil en person med anorexi kunne ha et normalt sex liv feks? Dette er viktig i hvordan jeg kommer til å få det med ham."

Hva i all verden skulle det ha å gjøre med hvordan du og han skulle få det??

Fordi han virker litt engstelig med denne delen, virker som han ikke forventer at jeg vil så mye. Noe jeg tipper kanskje kan komme av tidligere erfaringer med denne jenta.

Gjest slitern

Idiot!! Det er jo ikke hans eller hennes liv som blir utlevert om noen her svarer på mine spørsmål. Det hjelper meg bare til å støtte ham, sant? Dessuten må man vel kunne si at om man blir sammen med en person, har dennes fortid noe å si med ens eget liv, man skal jo tross alt fungere sammen.

Snakk med han. Det er bare han som kan svare riktig på spørsmålene dine.

Annonse

Det virker som om han ikke er særlig tjent med å innlede noe forhold til deg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...