oddr Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Fra jeg var 13 1/2 år til jeg var 16 1/2 år måtte jeg gå med Milwakee korsettved Sophies Minde -pga av skjev ryggrad. Dermed blei ryggen noe stiv etter det. Jeg er nå 38 år. Men har ingen spesielle problemer med ryggen. Jeg prøver å svømme en gang pr. uke + at jeg sykler. Jeg jobber i renholdsbransjen(noe jeg kanskje jeg burde være litt mer forsiktig med pga ryggen). Jeg trener også litt i helsestudio for å styrke ryggen. Jeg lurer på om jeg må ha et spesielt treningsprogram pga min rygg? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ildg Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Du bør ivertfall være forsiktig/på vakt. Tung markløft/knebøy bør du holde deg unna - men ellers..fyr løs:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pricilla Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Sprø om å få en veiledningstime på helsestudioet ditt, så kan de gi deg tips om sunn og riktig trening som passer for ryggen din. Tror du bør vurdere å bytte yrke.. Vet om mange som har fått ødelagt ryggen pga vaskejobb. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.