Gjest ikke undertegnet Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Hva er best å drikke i forbindelse med vektreduksjon, Grethe Roede-saft (den er bare knallgod!!) eller lettbrus? Vet at jeg helst bare bør drikke vann, men om jeg vil ha noe med smak. Har en følelse at all denne lettbrusen ikke er så godt for kroppen i lengden.. Takknemlig for svar. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest papirtiger Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Hvor kan man kjøpe Grete Roede saft? Er sååå lei fun light. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pip Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Ikke dert du spør om, men alikevel: Om du vi lha litt smak, så bland ut jus med vann. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ignorant Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Går ikke de to saftene ut på det samme da? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GRslankern Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Grete Roede Saft?? Hvor i alle dager får man tak i det da? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke undertegnet Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Hvor kan man kjøpe Grete Roede saft? Er sååå lei fun light. Jeg kjøpte min på vanlig dagligvarebutikk. Ikke Rema, men en butikk som har godt utvalg i det meste. Tror det var Meny, jo, det stemmer, Meny var det! Ligger ved "Te-avd.", og er i pulverpakke som du blander ut med vann. Det fantest i appelsin og sitronsmak. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Er det ikke de samme søtningsstoffene i lettsaft og lettbrus da? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.