Gå til innhold

vil kun ha seriøse svar!

Gjest lillemus84

Anbefalte innlegg

Gjest lillemus84

håper dette er rett forum å spørre i...

etter en langvarig depresjon som jeg la på meg ganske mye av, har jeg endelig klart å få badevekten til å ta noen av kiloene for meg.. jeg begynner å føle meg vel igjen, men har et problem.. har siden 10. klasse at større bryster enn de andre jentene og da jeg la på meg la selvsagt de og på seg...

så det jeg lurer på er hvilken form for trening kan jeg utforme for å stramme dem opp litt... jeg vet at jeg kan operere, men det har jeg hverken lyst eller råd til.

håper noen der ute sitter med lure treningsteknikker... jeg har prøvd det meste nå, men det kan vel likevel være noe jeg overser??

takk for alle svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Siden brystene består av stort sett fett er det lite annet man kan gjøre for å minske/stramme bysten enn å minske fettprosenten sin. Det vil si å trene slik at du forbrenner fett.

Noen kan kanskje få resultater av styrketrening for brystmusklene, men jeg tror det stort sett er aktuelt kun hvis man har veldig små bryster, for å løfte opp vevet under og dermed gi brystene en mer "løftet" utseende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pricilla

Hei! Sliter med det samme. Synes det har blitt for slapt der.. men det er desverre ikke stort å gjøre med. Kjøp deg en god BH. Du kan jo trene brystmusklturen, men det vil allikevel være for mye skinn i forhold til fyll i puppen. Er som zelig sier mest fett og melkekjertler i brystet. Har det vært stort og fyldig, og så blir mindre fyldig blir de slappere.

Hva med krem for å stramme opp huden? Vet ærlig talt ikke om det hjelper, men det er verdt et forsøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden brystene består av stort sett fett er det lite annet man kan gjøre for å minske/stramme bysten enn å minske fettprosenten sin. Det vil si å trene slik at du forbrenner fett.

Noen kan kanskje få resultater av styrketrening for brystmusklene, men jeg tror det stort sett er aktuelt kun hvis man har veldig små bryster, for å løfte opp vevet under og dermed gi brystene en mer "løftet" utseende.

Sukk, ser at det er heldigvis ikke bare meg som ønsker litt mindre bryster!! Er det sant at man må gå ned 5 kilo før man blir vurdert til bryst forminsknings operasjon? Jeg har gått ned 7 kilo, men ikke noe i puppene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amber1365380562

Sukk, ser at det er heldigvis ikke bare meg som ønsker litt mindre bryster!! Er det sant at man må gå ned 5 kilo før man blir vurdert til bryst forminsknings operasjon? Jeg har gått ned 7 kilo, men ikke noe i puppene!

Det kommer jo an på hvor mye du veier i utgangspunktet! Er du overvektig, så JA da må du slanke deg. Og man kan ikke få fastere bryst av trening. Man kan trene bryst muskelen under, men det vil jo ikke hjelpe deg. Enten må du bare gå ned mer i vekt, eller legge deg uner kniven.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer jo an på hvor mye du veier i utgangspunktet! Er du overvektig, så JA da må du slanke deg. Og man kan ikke få fastere bryst av trening. Man kan trene bryst muskelen under, men det vil jo ikke hjelpe deg. Enten må du bare gå ned mer i vekt, eller legge deg uner kniven.

Heller trene døgnet rundt enn under kniven den skarpe!!

Og de blir mindre når fettet reduseres, det tar bare litt lenger tid! Som det sies, skaff deg god BH, noen er av krysstypen og støtter bra selv om du er aktiv (f.eks. løper). Og trening hvor du bruker armene er fint. Skigåing/løping er tingen. Kjenner ei dame i nærområdet, hun er 65 år og har bryster som en modell (nesten). Men hun gjør ikke annet enn å gå på ski om vinteren og med staver om sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...