Gjest ikke undertegnet Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Jeg har kjøpt Fitness og lurer på om den er sunn. Ofte er det så mye sukker i kornblandinger og vil gjerne ha tips om det finnes andre utgaver som er bedre. En tallerk med Fitness (30 gr.) og 125 ml. skummet melk blir 150 kalorier, så det synes jeg er ok. I tillegg spiser jeg litt av denne blandingen når jeg er sugen på chips, da er dette en fin erstatning. Er det noen som har noen bedre forslag ang frokostblanding? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest et tips bare.. Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Fitness er ikke sunt. Les på innholdet! Firkorn, havregryn, musli uten sukker osv derimot. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Jeg pleier å blande havregryn, linfrø, sesamfrø, solsikkefrø, rosiner og litt nøtter og andre frø (f.eks. havrekil og kruskakli) om jeg har det - blir kjempegodt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
darma Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Fitness er ikke sunt. Les på innholdet! Firkorn, havregryn, musli uten sukker osv derimot. ...men akk så kjedelig uten noe annet :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 HVa med AllBran. Det ser kjedelig ut, men smaker faktisk veldig godt! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest papirtiger Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Den er ikke mye sunn nei. 4korn er det sunneste. Med litt tørkede bananer eller rosiner er det veldig godt 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.