Gjest ikke undertegnet Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Hørte at slankeguruen Fedon Lindberg har uttalt at brunost er like skadelig og usunt som sjokolade og bør fjernes fra det norske kosthold. Er det noen som har noen formening om dette? Typisk når jeg har fått dilla på knekkebrød og brunost. Alltid noen som skal ødelegge gleden når jeg tror jeg er sunn. Men faktisk husker jeg at kurslederen for forrige Grethe Roedekurs jeg var på sa at hun hadde lagt på seg mange kg selv med å spise brunost. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest et tips bare... Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Sjokolade spiser du ikke på brødskive. Fiber(fra brødet)setter ned den totale GI-en, så det vil ikke bli det samme som å spise brunost. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
soleil Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Sjokolade spiser du ikke på brødskive. Fiber(fra brødet)setter ned den totale GI-en, så det vil ikke bli det samme som å spise brunost. Lurer på om det er greit å spise sjokolade hvis man samtidig spiser knekkebrød? Fins det andre lure kombinasjoner? Bill mrk. "Lyst på no' godt" 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest et tips bare.. Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Lurer på om det er greit å spise sjokolade hvis man samtidig spiser knekkebrød? Fins det andre lure kombinasjoner? Bill mrk. "Lyst på no' godt" Det vil gi lavere GI, men det totale kaloriinnholdet vil jo øke da. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salli Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Lurer på om det er greit å spise sjokolade hvis man samtidig spiser knekkebrød? Fins det andre lure kombinasjoner? Bill mrk. "Lyst på no' godt" Spis sjokoladen Dark fra Freia med 70% kakao! Mørk sjokolade skal etter sigende ha lav GI. Dessuten inneholder kakao andre sunne stoffer også. (Men det er mye kalorier likevel, da.) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.