Gå til innhold

Espen Høiby bak spakene

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Djeezez!

Jo,men det virker som de er crazye hele familien, og angående Espen Høiby så er det vel ikke så usannsynlig at han kan utagere raseriet sitt bak spakene på et fly også,om han skulle være i det lune.Det skal tydeligvis ikke så mye til før fyren eksploderer,og slike typer burde ikke ha lov til og føre et fly.Det er tross alt ansvar for mange menneskeliv det er snakk om.

Herregud... Hva slags medsiner går du på?

Gjest Jeeesuss

Jo,men det virker som de er crazye hele familien, og angående Espen Høiby så er det vel ikke så usannsynlig at han kan utagere raseriet sitt bak spakene på et fly også,om han skulle være i det lune.Det skal tydeligvis ikke så mye til før fyren eksploderer,og slike typer burde ikke ha lov til og føre et fly.Det er tross alt ansvar for mange menneskeliv det er snakk om.

Noe som i allefall ikke kan være så veldig usannsynlig er at du burde konsultere noen for plagene dine....Seriøst plaget, ser det ut til... Uff!

Annonse

La nå den familien være i fred, og ikke tro alt du leser.

Det er faen meg helt utrolig hva folk sluker av hva som skrives i sladrepressen.

Personlig gir jeg blanke i hele Mette-Marits familie, og hopper konsekvent over alt som skrives om dem. Jeg synes hun skal få være i fred!

Gjest Flyvertinnen

Det er faen meg helt utrolig hva folk sluker av hva som skrives i sladrepressen.

Personlig gir jeg blanke i hele Mette-Marits familie, og hopper konsekvent over alt som skrives om dem. Jeg synes hun skal få være i fred!

Litt enig med deg Molli,men ikke helt.Ihverfall ikke jeg kan ikke gi blaffen i en pilot som får raserianfall og er uberegnelig,jeg er avhengig av å føle meg så trygg som mulig i et fly,og det ville jeg ikke føle om denne Høiby førte flyet.Jo jeg kan ta et annet fly,men han ville uansett ha ansvaret for mange andre menneskeliv,kansje mine barn eller andres barn bl.a.

Derfor synes jeg SAS burde stasjonere han i en jobb på bakken,så folk følte seg tryggere.Det er off course mange andre uforutsatte farer som kan skje ved en flygning,men det som kan forutsees bør forebygges.

Gjest Sivert Myrsnipe

Ganske forståelig at noen ikke tør sette seg i et fly der han er sjåfør spør du meg.Han er uberegnelig!

Ja, du kjenner han vel godt, du............og bygger selvsagt ikke kommentaren din på det lille du leser i pressen. Ikke sant?

Gjest tammtaratamm

Hun skal få være i fred den dagen hun i det minste gjør et FORSØK på å rette seg opp i ryggen.

Jeg er hjertens enig med deg, molli. Og bladene burde slutte å trykke alt som Sven O lirer av seg. I siste nummer av Se & Hør forteller han om da han og Marit i sin tid traff hverandre på bussen og hun ble gravid. Han karakteriserer ekteskapet som et feilgrep. Fy faen så sårende det må være for henne å lese noe slikt.

Ja, media burde la disse folka være i fred. Mette Marits familie er dessuten ikke offentlige personer. Stakkars Marius kan jo også ta skade av all oppmerksomheten. Hvis alle ungene flokker seg rundt ham og vil "ta på ham" bare fordi han er Marius, blir det jo helt vilt.

Og at enkelte blir så manipulert av all sladderen at de også trekker Espen Høibys faglige kompetanse i tvil er jo direkte sprøtt. Vi må skille mellom snørr og bart.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...