Gå til innhold

Fedon Lindberg - igjen...

Cathrine28

Anbefalte innlegg

Er det noen her som har tatt av noen kilo ved hjelp av ovennevntes kur? Og gikk dere da på noe kurs, eller hvor fikk dere opplæring i hvordan dette skal gjøres? Har veldig lyst til å prøve, har kokeboken "naturlig slank", men synes ikke jeg ble så mye klokere.. og hvor mye kan man spise av lav-GI mat??? Mengder?

På forhånd takk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest slitern

Jeg har begge bøkene, men følger ikke rådene slavisk. Har ikke så stor tro på fanatisme og ikke greier jeg å leve så strikt. Men du burde kutte ut/redusere snop/sjokolade og høyglykemisk mat, men spis så mye frukt og grønnsaker du vil (selv om Fedon ikke sier dette, men ernæringsekspertene sier dette). Spis mer protein og kutt ned på hvitt brød/poteter/pasta. Kjøp Lindbergbrødet eller bak den selv. Det er kjempegodt og inneholder ikke så mange karbohydrater. Spis litt umettet fett som nøtter, olivenolje, avocado. Spis ikke dette hvis du likevel skjeier ut med sjokolade, da blir det for mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har begge bøkene, men følger ikke rådene slavisk. Har ikke så stor tro på fanatisme og ikke greier jeg å leve så strikt. Men du burde kutte ut/redusere snop/sjokolade og høyglykemisk mat, men spis så mye frukt og grønnsaker du vil (selv om Fedon ikke sier dette, men ernæringsekspertene sier dette). Spis mer protein og kutt ned på hvitt brød/poteter/pasta. Kjøp Lindbergbrødet eller bak den selv. Det er kjempegodt og inneholder ikke så mange karbohydrater. Spis litt umettet fett som nøtter, olivenolje, avocado. Spis ikke dette hvis du likevel skjeier ut med sjokolade, da blir det for mye.

Jeg baker veldig grovt brød selv. Har et tips om at hvis man lager rundstykker istede for brød. blir de mye lettere - ikke så kompakt. (Egen oppskrift, synes den til Fedon blir så dyr..: Max 2-3 dl fint hvetemel, litt sammalt grov hvete, kruskakli, linfrø, solsikke, lindbergs sukker, olje og vann.og gjær da..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger hans ernæringsråd, om enn ikke slavisk. Jeg har gått ned 8 kg i løpet av 5 uker. I tillegg til at jeg går ned, så føler jeg meg i mye bedre form både fysisk og psykisk. Blir ikke så stresset og amper på barna. Orker mye mer og er gladere.

Så for meg fungerer dette veldig godt. Jeg merker at de dagene jeg ikke er så flink til å spise det jeg bør, så blir jeg sintere, trøttere og mer trist. Så for meg er valget enkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...