Gå til innhold

Så blir jeg lagt inn på sykhuset i morgen :o(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som skrevet har jeg lenge vært slapp , hatt feber i mange uker og hodepine.

Prøvene viste for mye blod , meget høy ferritin , forstørret milt og alle leverprøvene var forhøyet.

Vi har håpet på napp med virus-prøvene som er tatt , men nå ringte legen og sa at alle var negative og at jeg må legges akutt inn på sykehuset for videre undersøkelser....

Legges inn klokka 08:00 i morgen , og er skamredd akkurat nå for hva dette kan være!

Hadde de nå bare funnet noe i virus-prøvene ; jeg hater denne uvissheten!

5 kilo lettere er jeg også blitt de siste 4 ukene.

Kan jeg tigge til meg noen trøsteklemmer på veien?!?

Hilsen noe frustrert

• Svar 75
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• vin

34

• mil1365380270

5

• angelica2

3

• Høne I Frikassè

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Tusen trøsteklemmer! Jeg har tenkt på deg veldig mye siden du skrev før helgen. Folk blir friske av "det aller verste" også, vet du...Nå for tida. Det er sant, vi ligger bra an i Norge nå.

mil1365380270
Skrevet

Du er heldig, som har leger rundt deg, som tar deg på alvor. Du har sikkert vært redd lenge, så det føles vel litt tryggere at noen ikke gir seg, før de finner ut hva det er?

Lykke til!

Skrevet

Lykke til - håper de finner raskt ut av det!

Klem og gode ønsker fra

Skrevet

Tusen trøsteklemmer! Jeg har tenkt på deg veldig mye siden du skrev før helgen. Folk blir friske av "det aller verste" også, vet du...Nå for tida. Det er sant, vi ligger bra an i Norge nå.

Tusen takk ;o)

Ja ; jeg vet det...og jeg håper jo enda at de kan finne et kanskje komplisert virus eller noe...

Det er nå godt at de tar det seriøst og raskt slik at de finne ut hva det uansett !

Skrevet

Lykke til - håper de finner raskt ut av det!

Klem og gode ønsker fra

Takk laban !

Alt har gått så fort nå når de satte i gang , så det er vel ikke lenge til de finner ut hva det er...

Skrevet

Du er heldig, som har leger rundt deg, som tar deg på alvor. Du har sikkert vært redd lenge, så det føles vel litt tryggere at noen ikke gir seg, før de finner ut hva det er?

Lykke til!

Ja ; jeg er heldig!

Legen har ringt 2 ganger til meg bare for å høre hvordan det står til med meg ...ikke verst!

Siste hun sa nå på telefonen var at hun skulle krysse fingrne for meg , og at det kom til å ordne seg ;o)

Høne I Frikassè
Skrevet

Hei vin!

Godt å høre at du blir tatt godt vare på.

Kan jeg spørre deg om noe? Jeg tar sjansen og gjør det. Du trenger ikke svare.

Men - har avføringen din skiftet farge? Har bæsjen blitt mer lys og urinen mer mørk. (les cognacfarget)..?

Hilsen

mil1365380270
Skrevet

Ja ; jeg er heldig!

Legen har ringt 2 ganger til meg bare for å høre hvordan det står til med meg ...ikke verst!

Siste hun sa nå på telefonen var at hun skulle krysse fingrne for meg , og at det kom til å ordne seg ;o)

Så omsorgsfull lege du har! Husk å ta med bok/blader, for det blir sikkert mye venting... Om du er sånn som meg, så slipper angsten når du er vel plassert i sykesengen, og andre tar kontrollen over det som skal skje :-)

Skrevet

Hei vin!

Godt å høre at du blir tatt godt vare på.

Kan jeg spørre deg om noe? Jeg tar sjansen og gjør det. Du trenger ikke svare.

Men - har avføringen din skiftet farge? Har bæsjen blitt mer lys og urinen mer mørk. (les cognacfarget)..?

Hilsen

Jada ; legen min er fantastisk , rett og slett!

Legen ba meg sjekke det du spurte om , avføringen ser normal ut for meg , men urinen er mørk.

Det var det legen reagerte på for 2 uker siden også , og tolket det som urinveisinfeksjon...

Skrevet

God bedring og bli fort frisk!

Takk skal du ha!

Jeg ser frem til å få litt energi i kroppen og få finne ut hva denne f...skapen er ;o)

Skrevet

Så omsorgsfull lege du har! Husk å ta med bok/blader, for det blir sikkert mye venting... Om du er sånn som meg, så slipper angsten når du er vel plassert i sykesengen, og andre tar kontrollen over det som skal skje :-)

Ja ; jeg skal ta med meg en bok.

Heldigvis fikk jeg ny i posten i går ;o)

Så får jeg leve på : Ukrutt forgår ikke lett !!

Skrevet

Jeg ville bare gi deg masse klemmer fra meg.

Jeg skal krysse fingrene for deg og håper at du snart blir frisk igjen.

Skrevet

Jeg ville bare gi deg masse klemmer fra meg.

Jeg skal krysse fingrene for deg og håper at du snart blir frisk igjen.

Takk for klemmene an!!

Jeg har nå vært gjennom tøffe tak før , så denne dama klarer det meste ;o)

Ukrutt forgår ikke så lett , er det noe som heter...

Høne I Frikassè
Skrevet

Jada ; legen min er fantastisk , rett og slett!

Legen ba meg sjekke det du spurte om , avføringen ser normal ut for meg , men urinen er mørk.

Det var det legen reagerte på for 2 uker siden også , og tolket det som urinveisinfeksjon...

Vel, da er jeg veldig glad for at du blir lagt inn på sykehus i morgen for utredning.

Min samboer ble i mars i fjor plutselig veldig syk. Først trodde både han og jeg at det var influensa. Helt til han begynnte å tisse cognac og bæssja helt beige/hvitt. Etter to dager ble han smågul-gufsete-gusten i huden.Til slutt orange. Vi dro til legevakten og ble sent til sykehuset. Det resulterte i 16 dager på isolat. De sa han MÅTTE ha vært i et tropeland, for han hadde et tropevirus. Ikke faen, han hadde bare vært hjemme. De fant faktisk ikke ut hva det var. Han ble bedre og bedre hver dag. Leververdiene ble lavere og lavere og alt annet ble mer og mer stabilt. Siden måtte han til blodprøve hver måned. Nå er han helt frisk, men ingen vet ennu hva som feilte ham.

De sa det _kunne_ være noe som het cytomegalovirus, men det var bare vill gjetning.

Vel - godt at han var på sykehus for da er man i relativt trygge hender.

Skal krysse fingre og tær for deg i morgen.

STOR klem fra

mil1365380270
Skrevet

Ja ; jeg skal ta med meg en bok.

Heldigvis fikk jeg ny i posten i går ;o)

Så får jeg leve på : Ukrutt forgår ikke lett !!

Du, jeg kom på en ting til: Ta med deg en sånn liten radio med ørepropper. Da kan du bare ligge og sløve, hvis du ikke har konsentrasjon til å lese :-)

Skrevet

Vel, da er jeg veldig glad for at du blir lagt inn på sykehus i morgen for utredning.

Min samboer ble i mars i fjor plutselig veldig syk. Først trodde både han og jeg at det var influensa. Helt til han begynnte å tisse cognac og bæssja helt beige/hvitt. Etter to dager ble han smågul-gufsete-gusten i huden.Til slutt orange. Vi dro til legevakten og ble sent til sykehuset. Det resulterte i 16 dager på isolat. De sa han MÅTTE ha vært i et tropeland, for han hadde et tropevirus. Ikke faen, han hadde bare vært hjemme. De fant faktisk ikke ut hva det var. Han ble bedre og bedre hver dag. Leververdiene ble lavere og lavere og alt annet ble mer og mer stabilt. Siden måtte han til blodprøve hver måned. Nå er han helt frisk, men ingen vet ennu hva som feilte ham.

De sa det _kunne_ være noe som het cytomegalovirus, men det var bare vill gjetning.

Vel - godt at han var på sykehus for da er man i relativt trygge hender.

Skal krysse fingre og tær for deg i morgen.

STOR klem fra

Tusen takk for den store klemmen !!

Vel ; på en måte håper jeg de finner ut hva det er ; rimlig raskt!

Har kun vært i Danmark , men begynte å føle meg syk før det.

Må le litt nå ; mannen min kjøpte sykkel til meg i går ..jeg som knapt orker å gå opp en trapp for tiden ;o)

Men han ser fremover. Jeg vet at han er redd , dette er så totalt ulikt meg...har aldri vært så slapp noen gang!

Godt å ha en plass å få ut frustrasjon på i alle fall ; så slipper mannen min for mange beskymringer...

Skrevet

Du, jeg kom på en ting til: Ta med deg en sånn liten radio med ørepropper. Da kan du bare ligge og sløve, hvis du ikke har konsentrasjon til å lese :-)

Takk for tipset ; sløv er jeg jo ;o)

Derfor var det litt komisk da mannen min kom hjem med en sykkel til meg i går...jeg som knapt orker noen få trappetrinn!

Skrevet

Du skal få en haug med trøsteklemmer fra meg, og du trenger ikke å tigge engang... Har så ufattelig vondt av deg og alt du må gjennom. Håper det går bra med deg og dine :-)

*Masse klemmer*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...