Gå til innhold

Så blir jeg lagt inn på sykhuset i morgen :o(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du skal få en haug med trøsteklemmer fra meg, og du trenger ikke å tigge engang... Har så ufattelig vondt av deg og alt du må gjennom. Håper det går bra med deg og dine :-)

*Masse klemmer*

Tusen takk for klemmene !!

Akkurat nå føles livet litt urettferdig ; men jeg vet at jeg har hatt de tankene før , og ting har ordnet seg!

Det gjør det sikkert denne gangen også....det er bare uvissheten som er ekkel.

• Svar 75
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• vin

34

• mil1365380270

5

• angelica2

3

• Høne I Frikassè

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Mange klemmer!! Lykke til på sykehuset og god bedring!!

mvh

Gjest nassejenta
Skrevet

Lykke til på sykehuset, vin!!

God bedring!!!

Klem fra

Skrevet

Krysser fingrene for deg og håper på det beste og ønsker deg alt godt.

mil1365380270
Skrevet

Takk for tipset ; sløv er jeg jo ;o)

Derfor var det litt komisk da mannen min kom hjem med en sykkel til meg i går...jeg som knapt orker noen få trappetrinn!

Stakkars, kanskje hans måte å si at han ikke tror det er noe alvorlig? Han er sikkert like redd som deg. Å ikke vite er fælt! Tusen tanker farer gjennom hodet...

Viktig at dere er ærlige mot hverandre, at ingen av dere prøver å være supermann/superkvinne, for dere gjennomskuer hverandre bare allikevel. Bedre å dele angsten, til dere finner ut hva det er. Tror jeg :-)

Gjest Masahiro
Skrevet

Stor, stor klem fra meg! :) Ønsker deg lykke til, vin - håper alt går bra med deg!:)

Skrevet

Tusen takk for klemmene !!

Akkurat nå føles livet litt urettferdig ; men jeg vet at jeg har hatt de tankene før , og ting har ordnet seg!

Det gjør det sikkert denne gangen også....det er bare uvissheten som er ekkel.

Livet ER urettferdig! Ellers hadde ikke enkelte, som deg, blitt utsatt for det meste, mens andre svever gjennom livet på rosa skyer. Nuvel, det er vel ingen som gjør det, men du skjønner sikkert poenget. Noen får liksom alt.

Masse gode tanker til deg!

Gjest nassejenta
Skrevet

Du, husk å ta med deg telefonkort eller småpenger... sist jeg var inne med småjenta mi hadde jeg bare en hel 500-lapp, og ingen kunne veksle... Vanskelig å få kontakt med omverdenen da... :)

Nok en klem

Skrevet

Skjønner godt at du er redd, jeg ville vært vettskremt hadde det vært meg... Men fornuften tilsier jo at det er deilig å være i trygge hender, deilig å finne ut hva som er i veien - uvissheten er jo som regel det aller verste...

Ville bare gi deg masse lykke til-klemmer, og håper at du kommer tilbake hit med rapport om hvordan det går med deg så fort du har mulighet!

Skrevet

Mange klemmer!! Lykke til på sykehuset og god bedring!!

mvh

Tusen takk Pås!

Skal se det ordner seg , og ikke er så ille som jeg føler det ;o)

Skrevet

Lykke til på sykehuset, vin!!

God bedring!!!

Klem fra

Takk skal du ha!

Ukrutt forgår ikke så lett ;o)

Skrevet

Krysser fingrene for deg og håper på det beste og ønsker deg alt godt.

Takk McLoud!!

Slike som meg er det et ordtak på : Ukrutt forgår ikke så lett ;o)

Skal se det ordner seg...

Skrevet

Stakkars, kanskje hans måte å si at han ikke tror det er noe alvorlig? Han er sikkert like redd som deg. Å ikke vite er fælt! Tusen tanker farer gjennom hodet...

Viktig at dere er ærlige mot hverandre, at ingen av dere prøver å være supermann/superkvinne, for dere gjennomskuer hverandre bare allikevel. Bedre å dele angsten, til dere finner ut hva det er. Tror jeg :-)

Sant , så sant!

Han er en tøffing ; men sa rett ut i går at han var nok like redd som meg for hva det kunne være.

Men ofte er det jo ikke så galt som man tror ;o)

Skrevet

Stor, stor klem fra meg! :) Ønsker deg lykke til, vin - håper alt går bra med deg!:)

Tusen takk for stor klem !!

Det er vel uvissheten som er verst.

En tenker det verste ( hadde jo håpet virus-prøvene var positive) ; men oftest er det jo ikke det ;o)

Skrevet

Livet ER urettferdig! Ellers hadde ikke enkelte, som deg, blitt utsatt for det meste, mens andre svever gjennom livet på rosa skyer. Nuvel, det er vel ingen som gjør det, men du skjønner sikkert poenget. Noen får liksom alt.

Masse gode tanker til deg!

Tar med meg alle gode tanker ;o)

Skrevet

Du, husk å ta med deg telefonkort eller småpenger... sist jeg var inne med småjenta mi hadde jeg bare en hel 500-lapp, og ingen kunne veksle... Vanskelig å få kontakt med omverdenen da... :)

Nok en klem

Takk for tipset!

Tar med meg mobiltelefonen også ; så kan jeg lufte meg mens jeg tar telefonen.

Faktisk flere avdelinger som har tilatt mobil bruk igjen også...

mil1365380270
Skrevet

Sant , så sant!

Han er en tøffing ; men sa rett ut i går at han var nok like redd som meg for hva det kunne være.

Men ofte er det jo ikke så galt som man tror ;o)

Nei, som regel er det ikke så galt som man tror, for man tar jo alltid høyde for at det kan være det "værste", ikke sant?

Skrevet

Får håpe de finner ut hva det er - uvissheten er jo nesten det verste.

Men høres ut som om du er i de beste hender !!

Du får lære deg å stresse ned og slappe mer av heretter *liten pekefinger*

God bedring og jeg krysser fingrene for deg :-)

Skrevet

Skjønner godt at du er redd, jeg ville vært vettskremt hadde det vært meg... Men fornuften tilsier jo at det er deilig å være i trygge hender, deilig å finne ut hva som er i veien - uvissheten er jo som regel det aller verste...

Ville bare gi deg masse lykke til-klemmer, og håper at du kommer tilbake hit med rapport om hvordan det går med deg så fort du har mulighet!

Tusen takk for tillykke-klemmene !

Ja ; det viktigeste er at jeg har en dyktig lege som har gjort en kjempejobb til nå .

Så får sykehuset ta resten ;o)

Skrevet

Får håpe de finner ut hva det er - uvissheten er jo nesten det verste.

Men høres ut som om du er i de beste hender !!

Du får lære deg å stresse ned og slappe mer av heretter *liten pekefinger*

God bedring og jeg krysser fingrene for deg :-)

Tusen takk PunkyB !!

Roet meg ned har jeg i alle fall gjort i det siste.

Bare det å tusle opp en trapp er et ork ;o)

Skal se at det går fint dette ...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...