Gjest ChiengMai Skrevet 20. august 2003 Skrevet 20. august 2003 Lykke til! Håper det ordner seg og at de finner ut hva som feiler deg. 0 Siter
vin Skrevet 20. august 2003 Forfatter Skrevet 20. august 2003 Håper det går bra i morgen og at de finner ut hva som feiler deg vin *trøsteklem* Takk for trøsteklemmen ! Det håper jeg også ; er lei av å gå slik som dette. Satser på en rask oppklaring ;o) 0 Siter
vin Skrevet 20. august 2003 Forfatter Skrevet 20. august 2003 Så fint at han får litt avlastning og hjelp. Det er sikkert godt for deg å vite også.. Rettsaken får du bare la ligge i bakhodet - nå er det DU som er viktig!! Ja ; i verste fall kan vel advokaten min kjøre løpet uten meg... 0 Siter
vin Skrevet 20. august 2003 Forfatter Skrevet 20. august 2003 Lykke til! Håper det ordner seg og at de finner ut hva som feiler deg. Takk ! De gjør nok det til slutt...de får bare lete videre ;o) 0 Siter
Gyda Skrevet 20. august 2003 Skrevet 20. august 2003 Dette ordner seg, skal du se. Det viktigste er å la ekspertisen få trå til, og så finnes det jo medisiner for stort sett alt for tida. Og i de aller, aller fleste tilfellene bekymrer vi oss for mye - lykke til og stor klem fra meg! 0 Siter
vin Skrevet 20. august 2003 Forfatter Skrevet 20. august 2003 Dette ordner seg, skal du se. Det viktigste er å la ekspertisen få trå til, og så finnes det jo medisiner for stort sett alt for tida. Og i de aller, aller fleste tilfellene bekymrer vi oss for mye - lykke til og stor klem fra meg! Takk Gyda !! Det er sant at en ofte beskymrer seg for mye og tenker det verste. Tankene svirrer i hodet ; og tanker som : Hvorfor haster det SÅ mye med å få meg inn på sykehuset ? Hvorfor ringer legen til meg , bare for å høre hvordan jeg har det? Også alle de stygge prøve-svarene... Men slappheten er den verste ; har så liten energi til ungene , stakkars! Men som du skriver ; det ordner seg nok ;o) 0 Siter
Gyda Skrevet 20. august 2003 Skrevet 20. august 2003 Takk Gyda !! Det er sant at en ofte beskymrer seg for mye og tenker det verste. Tankene svirrer i hodet ; og tanker som : Hvorfor haster det SÅ mye med å få meg inn på sykehuset ? Hvorfor ringer legen til meg , bare for å høre hvordan jeg har det? Også alle de stygge prøve-svarene... Men slappheten er den verste ; har så liten energi til ungene , stakkars! Men som du skriver ; det ordner seg nok ;o) Som du skriver: "Slappheten er det verste". Det å ikke være i form, i tillegg til å bruke så mye (unødvendig) tid på negative tanker tærer utrolig. Derfor skal du hente fram all den positive energien jeg vet du har der inne og være glad for at du får den beste hjelpen så fort som mulig - i stedet for å vente på en time om tre eller fire uker, eller stå på en venteliste i et halvt år. DET tærer nemlig om mulig enda mer på psyken. Og mitt motto er: ALT GÅR! (Og det vet forøvrig du veldig mye om ellers...) Lykke til! 0 Siter
sigga Skrevet 20. august 2003 Skrevet 20. august 2003 Ser på responsen du har fått at du ikke trenger å tigge til deg klemmer fra noen...Du skal få av meg også... Håper alt går bra med deg.....(",)... *lykkeønskninger** 0 Siter
Dorthe Skrevet 20. august 2003 Skrevet 20. august 2003 Du skal i hvert fall få en stor trøsteklem av meg. Jeg håper virkelig legene klarer å finne ut hva som er galt ) 0 Siter
Anki Skrevet 20. august 2003 Skrevet 20. august 2003 Uff... så trist da.. Vet du om leverprøvene dine er veldig høye? Lykke til på sykehuset! Håper de finner ut av hva som feiler deg og at du blir bedre snart Klemmer fra 0 Siter
Anki Skrevet 20. august 2003 Skrevet 20. august 2003 Takk Gyda !! Det er sant at en ofte beskymrer seg for mye og tenker det verste. Tankene svirrer i hodet ; og tanker som : Hvorfor haster det SÅ mye med å få meg inn på sykehuset ? Hvorfor ringer legen til meg , bare for å høre hvordan jeg har det? Også alle de stygge prøve-svarene... Men slappheten er den verste ; har så liten energi til ungene , stakkars! Men som du skriver ; det ordner seg nok ;o) Bare sånn for å berolige deg litt - jeg ble sendt på sykehuset med en gang da jeg fikk leverbetennelse også -uten at de hadde fått noen skumle svar ennå da. Så det trenger ikke å være så ille Bare for å berolige deg litt 0 Siter
Lillemus Skrevet 20. august 2003 Skrevet 20. august 2003 Selvfølgelig kan du det! *Trøsteklemmer masse* 0 Siter
serendipity Skrevet 21. august 2003 Skrevet 21. august 2003 Glemte å nevne at det går mye bedre med lillejenta da ;o) Lammelsen i ansiktet er nesten borte nå ! Å så flott da ;-) Lykke til "alle" sammen! 0 Siter
Gjest Iznogood Skrevet 21. august 2003 Skrevet 21. august 2003 En klem fra meg også, en dag forsinket... 0 Siter
Gjest skravla Skrevet 8. september 2004 Skrevet 8. september 2004 Tusen takk ;o) Ja ; jeg vet det...og jeg håper jo enda at de kan finne et kanskje komplisert virus eller noe... Det er nå godt at de tar det seriøst og raskt slik at de finne ut hva det uansett ! Må spørre og håper på positivt svar: Hvordan gikk det med deg? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.