Amber1365380562 Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Jeg har trent i mange år, og de tre siste årene har jeg jobbet som spinningsinstruktør ca en gang i uka. Jeg er plaget med at jeg blir kvalm og får hodepine etter trening, og noen ganger blir jeg så dårlig at jeg må legge meg. Blir matt, skjelven og "lett" i hodet. Jeg passer på å spise og drikke godt, da jeg har en høy forbrenning, og lett kan få lavt blodsukker. Men selv om jeg er påpasselig, og ikke "tar meg helt ut" på trening, kan jeg bli dårlig. Graden varierer. Jeg har sjekket om jeg har sukkersyke, og det er ikke det. Jeg merker det ikke før etter trening, og da er det for sent. Dt er etter spinningen jeg blir sånn. Noen tips? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
barnål Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Prøv annen form for trening, kanskje spinning er for krampaktig. Vet at noen får slike ubehag når de anstrenger seg intenst, men med mindre muskelgrupper, f. eks. med bare en enkelt arm. Greier du å løpe? I så fall, prøv 3 km med middels tempo, puls 50-70 prosent av din max. Hvil 3 min. Løp 500 m ved melkesyregrensefart. Hvil 3 min. Er du fortsatt fin? Da er annen treningstype tingen for deg, innimellom. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.