Gå til innhold

Her tyter det inn 100-vis av virusbefengte meldinger, er visst vårslepp

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Huh, like greit å vente til det kommer en versjon som funker med en gang da.

*holder på 2002*

Nåja.

Etter 15 år i denne bransjen, vet jeg at det ikke nødvendigvis er Norton sin "feil" men at det kan være klæsj i f m andre programpakker, visse maskinBIOSer, drivere eller periferiutstyr. Med 100-tusenvis av muligheter får de ikke testet alle.

Men det er kanskje lurt å sitte på gjerdet og la andre ta støyten først.

Hvis man bare skulle kjøre "winning horse" til krampa tar oss, ville ikke noe nytt se dagens lys.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Mailboksen min har vært kjempetom i TO dager!!

Da får du sende noe virus til deg selv, så du ikke føler deg uttafor :)

Skrevet

Da får du sende noe virus til deg selv, så du ikke føler deg uttafor :)

Hehe... videresendte en virusmail til eks'en for et par dager siden - og trur du ikke han var så teit at han åpna den :-P

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Hehe... videresendte en virusmail til eks'en for et par dager siden - og trur du ikke han var så teit at han åpna den :-P

Hva ellers har man ekser for ?

Skrevet

Nåja.

Etter 15 år i denne bransjen, vet jeg at det ikke nødvendigvis er Norton sin "feil" men at det kan være klæsj i f m andre programpakker, visse maskinBIOSer, drivere eller periferiutstyr. Med 100-tusenvis av muligheter får de ikke testet alle.

Hvis man bare skulle kjøre "winning horse" til krampa tar oss, ville ikke noe nytt se dagens lys.

mm..

Drøyer'n iallfall til gratisåret er ute. I januar en gang..

Skrevet

Nåja.

Bai de wei..

Du har ingen god forklaring hvorfor jeg ikke får satt min Norton til å oppdatere seg automatisk?

Jeg går inn i options, setter hake på at den skal den, men det "fester seg ikke".

Du kan se hva jeg mener her: http://www.home.no/femma/TEMP/Norton.jpg

Jeg er 100% sikker på jeg har sett den lite gule antenna nede i høyre hjørnet innimellom, så jeg syntes dette var så rart..

Har ikke tenkt over dette før, men en hopper jo litt ekstra i stolen i disse dager.

Lurer bare på om det har noe med at jeg ikke har registrert denne versjonen jeg har ennå, det er jo 1 års gratis bruk jeg er inne i nå..

Skrevet

Bai de wei..

Du har ingen god forklaring hvorfor jeg ikke får satt min Norton til å oppdatere seg automatisk?

Jeg går inn i options, setter hake på at den skal den, men det "fester seg ikke".

Jeg er 100% sikker på jeg har sett den lite gule antenna nede i høyre hjørnet innimellom, så jeg syntes dette var så rart..

Har ikke tenkt over dette før, men en hopper jo litt ekstra i stolen i disse dager.

Lurer bare på om det har noe med at jeg ikke har registrert denne versjonen jeg har ennå, det er jo 1 års gratis bruk jeg er inne i nå..

Fant noe greier nederst på denne si'a

http://service1.symantec.com/SUPPORT/sharedtech.nsf/d3c44a1678bd8f45852566aa005902cb/08afcc30da97e9ab88256b260071a6db?OpenDocument&prod=Norton%20Internet%20Security&ver=2002%20for%20Windows%202000/NT/Me/98/XP&src=sg&pcode=nis&svy=&csm=no

*au, det var en lang url*

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Bai de wei..

Jeg ville vel forsøke å installere på nytt, evt først avinstallere og så reinstallere.

Skrevet

Jeg ville vel forsøke å installere på nytt, evt først avinstallere og så reinstallere.

Det var det jeg var redd for..

Men jeg får oppdatert manuellt, så det får holde litt til..

Skrevet

Tror jeg har fått en så langt, eller 2 muligens...

De som har mailadressa mi, er tydeligvis folk med antivirussystemene sine i orden *s*

Gjest cool sensommer
Skrevet

Sjekker daglig for virus og trojanere. Ingenting. Ingen suspekte mailer eller vedlegg. Heller ingen spam.

Må fjerne etpar spyware om dagen, det tar noen sekunder.

Noen pop-ups, en smule irriterende.

Farten er upåklagelig, det vil si vanlig rask eller bortimot vanlig rask.

Har solid hjemme-pc med ikke siste utgave av Windows .

Skrevet

Der var'n ja. Visste jeg hadde vært borti den før, men jeg fant den ikke igjen.

Kan du sende meg en mail femma?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...