Gå til innhold

Kvinnemakt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 123
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• sigga

40

• Dorthe

23

• pip

4

• tjohei

3

Mest aktive i denne tråden

Stller du deg opp på et hjørne og ramser opp de kvaliteter du ønsker og så kommer de stormende??

Det er jo engang slik at en forelsker seg ikke i en fyr eller dame som en vet alt om...derfor er det mye ukjent når en forelsker seg...og både gode og mindre gode overraskelser i vente..

Jeg tror veldig mange prøver å gjøre seg til noe annet en den de er når de blir sammen med noen. Litt er jo greit, men har en skapt en annen skikkeligse enn den man er, så får man problemer.

Men når jeg sier at du får den partneren du ber om, så betyr ikke det at du finner "drømmemannen" -men om du gir inntrykk av at du er leire i en persons hender -så må du jo bare forvente at denne personen prøver å forme deg. Om du ganske tidlig viser hvem du er, så vet også partneren mer om hva den kan forvente av deg.

Mao, har du en kone som forventer at du servere kaker i forkle, så burde du ha luktet den lunta for lenge siden, og ikke klage over det i etterkant.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/116854-kvinnemakt/page/7/#findComment-703558
Del på andre sider

Jeg tror veldig mange prøver å gjøre seg til noe annet en den de er når de blir sammen med noen. Litt er jo greit, men har en skapt en annen skikkeligse enn den man er, så får man problemer.

Men når jeg sier at du får den partneren du ber om, så betyr ikke det at du finner "drømmemannen" -men om du gir inntrykk av at du er leire i en persons hender -så må du jo bare forvente at denne personen prøver å forme deg. Om du ganske tidlig viser hvem du er, så vet også partneren mer om hva den kan forvente av deg.

Mao, har du en kone som forventer at du servere kaker i forkle, så burde du ha luktet den lunta for lenge siden, og ikke klage over det i etterkant.

Ja,det er lett å gå seg vill i jungelen av følelser i starten og glemme å sette grenser og vise hva man egentlig vil...kommunikasjon er viktig fra starten av... ikke bare tungetale..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/116854-kvinnemakt/page/7/#findComment-703570
Del på andre sider

Clue1365380406

Mange kvinner spiller på mannens dårlige samvittighet....spesielt etter at de har fått barn.

Jeg bor i et område med flust av småbarn. Og mødrene samler seg ute på lekeplassen med ungene eller de går på kafe. Stort sett hver dag året rundt. Derfor reagerer jeg på at det er krise hvis mannen enkelte ganger må jobbe litt lengre, eller til og med prøver seg på en middagslur. Dette refereres stadig vekk, tenk å skulle sove når madamen har gått hjemme og strevd med ungen hele dagen!!!!

De skulle ha tatt seg en tur hjem og sett hva de egentlig holder på med.

Disse mennene må jo føle at de aldri strekker til!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/116854-kvinnemakt/page/7/#findComment-703946
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...