Gjest Jiiinta Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Jeg trener 1-2 timer hver dag og er i ganske god form. Snart skal jeg operere inn silikon i brystene og kan ikke trene hardt på 6 uker og frykter at jeg kommer til å legge på meg. Etterhvert kan jeg ga lange turer, men er det vits? Må man ikke opp i en viss puls for å forbrenne fett? Kommer ikke opp i særlig puls når jeg går... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prozak Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 En puls på 120 skulle vel være nok til å forbrenne en del. Har ikke målt pulsen selv noen gang, men det skal vel ikke så mye til for å oppnå høy nok puls til at forbrenningen setter ordentlig i gang. I tillegg er jo tiden du trener avgjørende for hvor mye du forbrenner. Det sies at forbrenningen setter ordentlig inn etter ca. 20 minutter ved kardiotrening, sikkert avhengig av bl.a puls. ".................." 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
barnål Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Hei! Ikke gjør det! Altså: Ikke operer inn noe som helst! Da blir du ei kunstdokke! Du kanskje tar deg flottere ut, men du vet jo at dette er ikke deg, og etterhvert vet eller skjønner vennene og potensielle kjærester det også og skygger unna! Tenk over det! Og med trening. Mest fettforbrenning får du ved rolig trening, men leenge! Som når du går med sekk i fjellet. Men kondis får du raskest med harde økter med puls opp mot max, i alle fall opp mot AT (terskelen for melkesyre), evt. med hvile etter hver økt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.