Hope Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Blir så irritert. Grete Roede og alle andre har for mange middagstips for 4!!! Hva med oss som bare er en? Er det noen som kan hjelpe meg med middagstips? Er på slankern etter GR-prinsippet.Spiser for mye svinekjøtt og fisk. Det er omtrent det jeg spiser hver dag. Kjedelig.Er så lite kreativ.... :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
soleil Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Kan du ikke dele oppskrifta på 4 da? Eller to, så kan du spise halvparten dagen etter? Jeg stekte kylligfilet, tomat, løk, champignon i stekepanna og spiste bittelitt pasta til, i går, Var en grei middag, det. På http://www.slankenett.no finner du noen oppskrifter. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fresja Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Er det mat som egner seg for frysing, kan du fryse resten ned i passende porsjoner. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rullerusk Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 KyllingKarriGryte 1 person Ca 100 g kylling skjært i strimler 1/2 løk skjært i strimler 50 g sopp (valgfri) 50 g paprika (mix) 1 dl Kesam Provecekrydder Karri salt og pepper Wok grønnsakene i jomfruolivenolje med karri (dvs bland karri i oljen før du putter i det andre), stek kyllingen i jomfruolivenolje med karri. Bland alt sammen med Kesam. Smak til med provencekrydder, salt og pepper. Voila! En deilig og enkel karrirett! Server med salat! PS Denne oppskriften står i Fedons kokebok! Lykke til! Klem fra 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gemini Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 En kyllingfilet eller en halv grillet kylling kan jo varieres ganske mye da, alt fra pastasalat til kylling, brokkoli og naturris. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.