Gå til innhold

Moralsk problem

Anbefalte innlegg

Hvis du liker den andre dama og er i gang med å få til noe der så skjønner jeg ikke vitsen med å ligge med denne kjerringa.

Er det SÅ stas å pule, da?

Det er jo litt lenge siden da, men klarer vel å holde ut litt til....Hmmmm....*frustrert*

Fortsetter under...

Det er jo litt lenge siden da, men klarer vel å holde ut litt til....Hmmmm....*frustrert*

2 måneder er jo egentlig ingenting.

Dropp sexdaten og sats på den du liker istedet.

Om dette ikke skulle utvikle seg til det du håper på, så går dt helt sikkert an å arrangere en sexdate med den andre dama en annen gang, ikke sant?

Clue1365380406

Synes det er dårlig gjort mot henne du liker at du skal ha sex med den andre hvis hun du liker ikke kan møte deg....

Som andre har sagt, se for deg situasjonen motsatt!

Hva hadde du syntes om at jenta du liker veldig godt går avsted for å ha sex med en annen fyr bare fordi du ikke kunne møte henne?!

mil1365380270

Nei, hun på min alder kan aldri finne ut av det så fremt jeg ikke forteller det. Men det er jo ikke noe å fortelle. Hvem jeg har sex med er jo en privat sak så lenge jeg ikke er sammen med vedkommende, right? Ja, jeg trur da ikke jeg hadde hatt noen problemer med å leve med det da det kun er for sexens skyld og ikke noen følelser med i bildet lissom... Men hvis jeg kan komme te hun jeg liker i mårra så gjør jeg heller det altså, så får jeg heller ta meg en liten rask en sjøl! :-D Jaja

"Men det er jo ikke noe å fortelle. Hvem jeg har sex med er jo en privat sak så lenge jeg ikke er sammen med vedkommende, right? Ja, jeg trur da ikke jeg hadde hatt noen problemer med å leve med det da det kun er for sexens skyld og ikke noen følelser med i bildet lissom... "

Ha-ha-ha! Du har skjønt mye av jenter.....

(Og gutter også, for den saks skyld, bare vent...)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...