Gjest anonym jente 20 Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Har hatt en lengre periode hvor jeg har spist nesten bare snop og potetgul og usunne ting. Og føler jeg har lagt på meg en del. Alle klær strammer, og jeg føler meg lite vel. Hva skla jeg gjøre for å bli sunnere igjen, spise mindre, sunnere osv? Jeg må ned igjen noen kilo. Trenger også råd om hva jeg bør spise. Er forøvrig vegeterianer. Treningsråd hadde også vert topp. Er for tiden veldig sløv ogdeprimert (hatt depresjon flere år, og henger ikke samen med årstider). Håper på svar. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sommeren er fin Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Bli forelsket det hjelper garantrert på vekta, gikk ned 3 kg på to mnd. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
soleil Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 http://www.slankenett.no Vær nøye med å få i deg nok proteiner og litt fett. Så blir du ikke så sulten mellom måltidene. Skjaff deg gjerne en kokebok for vegetarianere. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CatePus Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Bli forelsket det hjelper garantrert på vekta, gikk ned 3 kg på to mnd. Hehe, jeg gikk OPP 7 kg... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest termin april Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Liker du å sykle? Sykkeltur er jo rimelig effektivt. Friskt og deilig etterpå også. Jeg har også hørt at om man spiser en spiseskje med frokostblanding før man spiser, så er det også bra. Har ikke prøvd det selv men... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.