Vibbe82 Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Hei. For ca. 5 mnd siden var jeg ute å løp, (etter lengre tids inaktivitet må jeg innrømme). Dette resulterte i sterke smerter i begge knær. De sterke smertene gikk over etter ca. 3 dager, men jeg sliter fortsatt med vonde knær straks jeg påfører belastning. Etter røntgen og MR undersøkelse av begge knær er det ikke påvist noen skader i knærne (menisker, korsbånd, ben, brusk). Legen min mener derfor at det er snakk om betennelse. Ved tidligere betennelser har jeg forsøkt Orudis med ketoprofen, Vioxx og Brexidol som jeg bruker nå. Sistnevnte har en viss effekt, men den hjelper ikke nok. Spesiellt vanskelig blir det når betennelsen er i kneet, da det er svært vanskelig å holde disse fullstendig i ro over en lengre periode. Derfor lurer jeg på to ting; - Er det mulig å stikke kortisonsprøyte i kneet, eller er dette for risikabelt? (Har blitt behandlet med kortison i skulder og legg før; det virker umiddelbart...) - Evt. andre behandlingsformer? mvh Vibbe 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.