Gå til innhold

Forsvaret på danseskole

Anbefalte innlegg

Clue1365380406

Mannen min er offiser, og nå er han på etterutdanning som skal vare noen mnd.

De lærer jo om ting som man normalt forbinder Forsvaret med, MEN de skal i tillegg ha 18 timer med kurs i etikette, skikk og bruk og dans!!! Trodde det nesten ikke da jeg hørte det, men det er faktisk tradisjon. Er det ikke latterlig? Selv om de selvsagt ikke har vondt av å lære slikt, det er nok mange som trenger det.....det er bare ikke det du forbinder med Forsvaret....

Hva er din mening?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/116957-forsvaret-p%C3%A5-danseskole/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Clue1365380406

I forbindelse til finere selskap bør man forvente at offiserer kan danse pardans. Det hører liksom med det!

Det bør man jo egentlig kunne forvente av alle.

Forresten er det fint med en mann som kan litt om skikk og bruk, og dessuten kan danse....men min var flink til sånt fra før også han.

Har ingen motforestillinger mot dette, men syntes det var litt snodig

Gjest hurra for det!

Nei det er da slett ikke latterlig, så dårlig som det står til med dette hos mange.

På tide de lærer seg etikette. Du så vel han Halvor i BB som ikke engangh visste hva etikette betydde. Det gjorde forresten ikke de andre heller....

Så: Ja,takk til gentleman!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...