Gå til innhold

Blakk og shopppingsugen?

Anbefalte innlegg

laguna1365380434

Siden august er en regning måned for mange,tenkte jeg jeg skulle dele en ide som jeg og vennene mine pleier å gjøre når man er som blakkest.

Man tager hva man haver og er lei av, over typen klær, musikk, filmer og ting og tang og kjøper vin og øl..

Man drikker øllen og vinen hos en av de involverte, mens man plukker med seg det man har lyst på av det de andre har tatt med og vice versa.

Slik kan man få masse kult stash, som andre er lei, samtidig som man morer seg..

Byttefest er å anbefale. Jeg har b.la fått flere fete skiver og en dødsfin kjole på denne måten. loppemarked og fest på samme tid:o)

Tenkte jeg bare skulle dele. Dere får heller skyte meg om det var et veldig random innlegg;o)

(Ja, jeg kjeder meg.;))

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/117000-blakk-og-shopppingsugen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dæven, det var billig..Kanskje er nødt til ned der å sjekke ut en av dagene..:o)

Jeg har handlet der men bare for 150 kr. Klarte ikke å dy meg. Det er ting som har hengt i Markveien i sommer men nå var det billig. Jeg kjøpte ny dongerijakke til 50 kr og en piratbukse til 100.

Annonse

laguna1365380434

Jeg har handlet der men bare for 150 kr. Klarte ikke å dy meg. Det er ting som har hengt i Markveien i sommer men nå var det billig. Jeg kjøpte ny dongerijakke til 50 kr og en piratbukse til 100.

Wow..Det var ikke verst, nei..

Kommer def. til å ta turen:o)

laguna1365380434

Det var endel svart tøy der også :o)

Kult..Det går nok mest i svart ja..

Selvom jeg i sommer har vært sprek, synes jeg, har utstyrt meg med grønn topp, blå shorts og dessuten en besj genser-sak.

Ikke for å snakke om at jeg er innehaver av grunerløkkas defintivt mest rosa hotpants..;)

Men de er fra i fjor..

Annonse

I tillegg er det kult og korttenkt (bløt, tok du den?) med diverse kritekort, som de man får hos Statoil og Lindex. Hos Statoil kommer hele regninga måneden etter, men så er det vel ikke stort annet enn matvarer og snacks (evt. cd'er på tilbud) man handler der uansett - hos Lindex slipper man unna med 200 kroner i måneden...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...