Gå til innhold

hvor lang tid brukte du på og kjøre opp?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg kjørte med typen i 2 år..Hadde da hatt 8 timer med ordinære kjøretimer hos lærer først...kjørte så i 2 år, som sagt, privat...fordet jeg var træg og vi var blakke... Hadde så en oppsummeringstime og fikk kjøre opp...selve oppkjøringen tok 45 min..hehehe..Så var lappen i boks.Og jeg har hatt den i nesten nøyaktig 4 mnd'er..

Lykke til da..

Gjest individuelt det sikkert

Jeg hadde 11 timer totalt inkl. oppkjøringen.

MEN idag er det vel endel mer som er obligatorkisk .... sånn som mørkekjøring, glattkjøring, bykjøring o.l., det hadde ikke jeg da jeg tok lappen.

Så da vet jeg ikke hva gjennomsnittet er idag.

Det lønner seg nok helt sikkert å drive med øvelseskjøring både før og under "utdannelsen".

Jeg begynte med kjøretimer for 5 år siden og hadde vel ca. 50 timer. Da kjørelæreren aldri mente jeg var god nok ga jeg opp til slutt. Nå har jeg begynt igjen og etter ca. 20 timer mente læreren jeg var klar for oppkjøring. Har kjørt opp en gang, men strøk. Skal prøve igjen til uka...

Når det gjelder gjennomsnitts antall kjøretimer folk bruker, tror jeg det er 40.

Hilsen den håpløse sjåfør

Jeg begynte med kjøretimer for 5 år siden og hadde vel ca. 50 timer. Da kjørelæreren aldri mente jeg var god nok ga jeg opp til slutt. Nå har jeg begynt igjen og etter ca. 20 timer mente læreren jeg var klar for oppkjøring. Har kjørt opp en gang, men strøk. Skal prøve igjen til uka...

Når det gjelder gjennomsnitts antall kjøretimer folk bruker, tror jeg det er 40.

Hilsen den håpløse sjåfør

50 timer?!? Jeg hadde 12 kjøretimer (inkl. de obligatoriske - glattkjøring og mørkekjøring) + oppkjøring da jeg tok lappen for to år siden.

Annonse

Tok lappen i 1990, brukte 6 vanlige kjøretimer + TS-pakka (fins den lenger?), og tok både teoriprøven og oppkjøring på samme dag. Jeg hadde kjørt masse privat før, satt bak rattet første gang når jeg var 14 tror jeg. Deita et par eldre karer med bil og fikk smiska meg til å kjøre masse. Tror jeg sparte en del penger på det, men vet ikke om politiet hadde vært like blide om vi hadde blitt tatt. Kanskje ikke å anbefale, nei.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...